Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 16 Oktober 2014

Aku jadi tetamu dalam rancangan masakan ?

 

Waduhh waduhhh…. Takkan nak jadi blogger masakan kot ? Sat nak ingat resepi apa yang pernah aku derhaka.. Hurmm… Ahaaaa ! Maggie kawin !! Aku buat dulu tuuuu.. Campurkan 2 jenis maggie ! Tetiba skang dah dipopularkan .. Ecececeh.. Tak caya kan ? Takpee… aku sedar diri…

Ok ok… Alhamdulillah.. Semalam , selesai sudah job yang menakutkan aku ! Iaitu … iaitu… Jeng jeng jeng…

Bila rancangan ni akan keluar ??? Dan rancangan apakah ini ?? Jeng jeng jeng …

Rancangan ni ada 12 episod dan aku salah seorang jemputan.. Satu satunya blogger yang dijemput ! Yang lain , selebriti gitu… heehehe.. Rezeki kan ?

Terima kasih blogger #kelabbloggerbenashaari , Najeeb Abdullah kerana sudi jaga Qhaliff.. Qhaliff pon bagus tak buat karenah.. hehehe.. Nanti daddy belanja Note 4 untuk Qhaliff eh…

Sampai masanya , aku cerita eh.. Hehehe.. Tak sangka lak leh terlibat dalam rancangan melibatkan resepi ni.. hehehe…

8 komen :

Amirull Izzat berkata... [Reply to comment]

Wah! Syok lah Abg Ben dapat makan yg sodap2. Hehe.

Tak sabar nak dengar cerita lebih lanjut.

Safirul Amar Azmi berkata... [Reply to comment]

semoga sentiasa dimurahkan rezeki...amin

zarulfarhana berkata... [Reply to comment]

Wah rezeki tue.. Xsemua blogger lain leh dpt...

Mar Mansor berkata... [Reply to comment]

tahniah..rezeki anak2

Allene berkata... [Reply to comment]

pemes bang ben....

Noor Hidayu berkata... [Reply to comment]

alhamdulillah rezeki:)
syioknya...

Yumida Huda berkata... [Reply to comment]

nanti war-warkan tarikhnya, rancangan apa, tv berapa. blh record nanti.

acik watie berkata... [Reply to comment]

memang patut dah potong rambut Qhaliff..masuk mata dah..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI