Aku jadi tetamu dalam rancangan masakan ?

 

Waduhh waduhhh…. Takkan nak jadi blogger masakan kot ? Sat nak ingat resepi apa yang pernah aku derhaka.. Hurmm… Ahaaaa ! Maggie kawin !! Aku buat dulu tuuuu.. Campurkan 2 jenis maggie ! Tetiba skang dah dipopularkan .. Ecececeh.. Tak caya kan ? Takpee… aku sedar diri…

Ok ok… Alhamdulillah.. Semalam , selesai sudah job yang menakutkan aku ! Iaitu … iaitu… Jeng jeng jeng…

Bila rancangan ni akan keluar ??? Dan rancangan apakah ini ?? Jeng jeng jeng …

Rancangan ni ada 12 episod dan aku salah seorang jemputan.. Satu satunya blogger yang dijemput ! Yang lain , selebriti gitu… heehehe.. Rezeki kan ?

Terima kasih blogger #kelabbloggerbenashaari , Najeeb Abdullah kerana sudi jaga Qhaliff.. Qhaliff pon bagus tak buat karenah.. hehehe.. Nanti daddy belanja Note 4 untuk Qhaliff eh…

Sampai masanya , aku cerita eh.. Hehehe.. Tak sangka lak leh terlibat dalam rancangan melibatkan resepi ni.. hehehe…

8 ulasan:

  1. Wah! Syok lah Abg Ben dapat makan yg sodap2. Hehe.

    Tak sabar nak dengar cerita lebih lanjut.

    BalasPadam
  2. semoga sentiasa dimurahkan rezeki...amin

    BalasPadam
  3. Wah rezeki tue.. Xsemua blogger lain leh dpt...

    BalasPadam
  4. alhamdulillah rezeki:)
    syioknya...

    BalasPadam
  5. nanti war-warkan tarikhnya, rancangan apa, tv berapa. blh record nanti.

    BalasPadam
  6. memang patut dah potong rambut Qhaliff..masuk mata dah..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.