Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 26 Oktober 2014

Berbual santai dengan big boss ‘UPIN IPIN’

 

Rezeki bawak anak anak makan kat Restoran Lala Pan hari ni .. Sewaktu aku dukung Zahra ke sana sini , aku disapa pengurus restoran tu. Kemudian berbual santai dengannya. Aku bagitau aku ni blogger dan mintak kebenaran amik gambar dalam restoran tu untuk review di dalam blog.

Kemudian dia ada bagitau aku , pemilik Les Copaque ada di dalam bersama keluarganya. Terkejut jap aku sebab dia kata nak kenalkan aku dengan mereka. Terus aku gi ke kereta dan amik kad.

Dan satu lagi peluang aku menjual ‘ Ben Ashaari ‘ pada mereka yang berpengaruh terbentang luas di depan mata ..

image

Dan …. bermulalah episod berbual santai dan bertukar pengalaman termasuk mencuri ilmu perniagaan darinya.. Menarik sekali ! Macam macam cerita ada . Hurmm…

Hurm… Dan sekali lagi , persoalan aku yang selama ini bermain di dalam kepala aku terjawab ! Dijawab sendiri oleh ‘orang besarnya’ dan aku bersyukur..

Sememangnya Allah menjadikan aku begini , bersebab ! Dan sesungguhnya , aku perlu perbaiki kelemahan diri .. kelemahan yang sangatlah banyak kekurangannya ! Semoga aku sempat perbaiki sebelum aku dijemput pulang ..

6 komen :

Famili Ceria berkata... [Reply to comment]

untungnya dapat jumpa pemilik Les Copaque.. mesti tnya pasal kartun upin ipin..

Ayoi Kema berkata... [Reply to comment]

sharing is caring..haha..jeles la ngan bg ben...

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata... [Reply to comment]

Moga bro dapat projek dari Tuan Haji Burhanuddin yer ;)

CXopportunities berkata... [Reply to comment]

tahniah b.ben. anak2 mmg pembawa rezeki. all the best for everything you have to do b.ben :) me is always support you :)

Yaya Azura berkata... [Reply to comment]

Baca lg sekali entri ni..hmm..banyak tersirat rupanya...

Ayumieka berkata... [Reply to comment]

saya pun baca lagi skali... ok mmg ada yang tersirat. tuan badan je tahu

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI