Berbual santai dengan big boss ‘UPIN IPIN’

by - Ahad, Oktober 26, 2014

 

Rezeki bawak anak anak makan kat Restoran Lala Pan hari ni .. Sewaktu aku dukung Zahra ke sana sini , aku disapa pengurus restoran tu. Kemudian berbual santai dengannya. Aku bagitau aku ni blogger dan mintak kebenaran amik gambar dalam restoran tu untuk review di dalam blog.

Kemudian dia ada bagitau aku , pemilik Les Copaque ada di dalam bersama keluarganya. Terkejut jap aku sebab dia kata nak kenalkan aku dengan mereka. Terus aku gi ke kereta dan amik kad.

Dan satu lagi peluang aku menjual ‘ Ben Ashaari ‘ pada mereka yang berpengaruh terbentang luas di depan mata ..

image

Dan …. bermulalah episod berbual santai dan bertukar pengalaman termasuk mencuri ilmu perniagaan darinya.. Menarik sekali ! Macam macam cerita ada . Hurmm…

Hurm… Dan sekali lagi , persoalan aku yang selama ini bermain di dalam kepala aku terjawab ! Dijawab sendiri oleh ‘orang besarnya’ dan aku bersyukur..

Sememangnya Allah menjadikan aku begini , bersebab ! Dan sesungguhnya , aku perlu perbaiki kelemahan diri .. kelemahan yang sangatlah banyak kekurangannya ! Semoga aku sempat perbaiki sebelum aku dijemput pulang ..

You May Also Like

6 comments

  1. untungnya dapat jumpa pemilik Les Copaque.. mesti tnya pasal kartun upin ipin..

    BalasPadam
  2. sharing is caring..haha..jeles la ngan bg ben...

    BalasPadam
  3. Moga bro dapat projek dari Tuan Haji Burhanuddin yer ;)

    BalasPadam
  4. tahniah b.ben. anak2 mmg pembawa rezeki. all the best for everything you have to do b.ben :) me is always support you :)

    BalasPadam
  5. Baca lg sekali entri ni..hmm..banyak tersirat rupanya...

    BalasPadam
  6. saya pun baca lagi skali... ok mmg ada yang tersirat. tuan badan je tahu

    BalasPadam