Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 22 Oktober 2014

Bila bayi dah pandai bergerak !

 

Jangan sesekali tinggalkan sendirian di atas katil yang tinggi .. Walaupun diletakkan bantal kiri kanan atas bawah !! Beli la toto dan letakkan di lantai ..

Aku letak Zahra di tengah tilam toto ni.. Siap ada banta berat kiri kanan .. Dia bergerak dengan menolak kaki dia sedikit demi sedikit ! Dan akhir , kepala di lantai !! Bayangkan kalau atas katil ?

Pernah terjadi pada Qhaliff dulu. 2 kali lak tuuu dia jatuh katil. Yang pertama bengkak di dahi.. Yang kedua nasib takde apa apa.. Hurmmm.. Bahaya betul.

Sejak dari tu, aku sering tidur kat tilam di lantai jer.. Tak pe la… Asal anak anak selamat dah !

3 komen :

Etuza Etuza berkata... [Reply to comment]

asalam bro ben..sabar ja lah kan...pasti dah jalan senang hati..

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

Hehe...tolak gune kepala

TunSha Ayunie berkata... [Reply to comment]

tunggu besar sikit kalau tak lasak baru boleh pakai tilam.... zahra... zahra... hiks

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI