Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 6 Oktober 2014

Bila blogger #kelabbloggerbenashaari berhari raya !


 
Muka muka tak pulang ke kampung berhari raya atas pelbagai alasan tersendiri.. Hehehe.. Nasib baik laaa #kelabbloggerbenashaari ni berjaya menyatukan ramai blogger dan inilah antara hasilnya ! Huhuhuh..  Aku pun tak pasal pasal ada ramai kawan baru ! Best !!
 
Dan destinasi sejurus solat sunat AidilAdha adalah ke rumah kawan blogger yang tinggal di Jalan Semarak.. Gi beraya umah kapten tentera laut gitu..
 
Best bila dapat berkumpul begini.. Dan juadah yang dihidangkan , mmg amat menyelerakan ! Anak anak kecil bergembira bila ada ramai kawan .. Mak pak pun lagi la gembira.. leh rileks sat .. heee ..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tuan rumah sapa ? Ini diaaa ... akak kita , Puan Salina bersama suaminya.. Terima kasih kerana sudi mengadakan rumah terbuka buat kami semuaa....
 
 
Gambar oleh Shairazi .. Terima kasih ..
 
 

7 komen :

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata... [Reply to comment]

salam aidiladha

Hasliana Md Saad berkata... [Reply to comment]

walaupun di perantauan.. meriah juga raya Kak Kep di Doha nih.. Alhamdulillah.. Kawan kawan dah macam saudara mara ;-))

hidayu ayumie berkata... [Reply to comment]

salam aidiladha abg ben
meriahnye..

Dkna Abza berkata... [Reply to comment]

hari ni tak ada jemutan ke beben? nak follow heheheee

qaseh dalia berkata... [Reply to comment]

Aduh aduh aduh gmbr ituuuuu ..

Nilam syapina berkata... [Reply to comment]

Xdapekk merasa

Amanda Suria berkata... [Reply to comment]

Bedt la korang gathering....next time ajak tau....

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI