Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 27 Oktober 2014

Bila dua boss bergaduh !

 

Hurmmmm… Bos kecik ni ! Bos besar , dah mula jeles !! Sering bergaduh kat belakang , berebutkan mak dia .. Adehhh .. Daddy yang kat depan , sakit kepala ! Huhuhuh…

Sapa menang ? Abang atau adik , bila daddy masuk campur ? Sapa yang daddy lebih kan ???? Hurmmm..

10 komen :

irra yyan berkata... [Reply to comment]

Mesti adik kan?
irrayyan.com

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata... [Reply to comment]

heheh..mesti abg nye..

Dayana Bahar berkata... [Reply to comment]

Dah mcm bigboss kat belakang tu...

zarulfarhana berkata... [Reply to comment]

hahaha msti si aduk menang nie...

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata... [Reply to comment]

Mesti daddy lebihkan adik yer ;)

Diana @ Melley Mey berkata... [Reply to comment]

alololooo.. comel sgt la gambar big boss yg last tu ... geram tgk dia...

At-Tarmizi berkata... [Reply to comment]

Adik yang selalu dilebihkan =)

seronoknyermelukis.blogspot.com

Nursimatun Md Yusof berkata... [Reply to comment]

Macam tau je jawapannya... dah tentu si adik yang montel tu kan... hihihi

nor nazliana berkata... [Reply to comment]

reyehhnyer dia su sweet

mrs kayrul berkata... [Reply to comment]

mesti adik yg menang...sian qhaliff...hehehe

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI