Bila dua boss bergaduh !

 

Hurmmmm… Bos kecik ni ! Bos besar , dah mula jeles !! Sering bergaduh kat belakang , berebutkan mak dia .. Adehhh .. Daddy yang kat depan , sakit kepala ! Huhuhuh…

Sapa menang ? Abang atau adik , bila daddy masuk campur ? Sapa yang daddy lebih kan ???? Hurmmm..

10 ulasan:

  1. Dah mcm bigboss kat belakang tu...

    BalasPadam
  2. hahaha msti si aduk menang nie...

    BalasPadam
  3. alololooo.. comel sgt la gambar big boss yg last tu ... geram tgk dia...

    BalasPadam
  4. Macam tau je jawapannya... dah tentu si adik yang montel tu kan... hihihi

    BalasPadam
  5. mesti adik yg menang...sian qhaliff...hehehe

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI