Bila Qhaliff pandai dah main telefon pintar ibunya !

 

Dan ini whatsapp pertama dia , ke rumah jiran aku melalui handphone baru mak dia!!

Cer teka gambar apa dia bagi ??? Ahaaa…. Selfiee koooo !!

Tu diaaaa… Hahahaha.. Dia malu malu skit.. Tak pakai baju.. Hehehe…

6 ulasan:

  1. haha.mcm ank sy juga suke sgt tekan2 butang share aduhai.

    BalasPadam
  2. Hahaha.. bertabahlah, mungkin akan banyak lg menyusul nanti!

    BalasPadam
  3. ahaha ini klaka. anak sy pun selalu selfie ke hp kengkawan :D

    BalasPadam
  4. dh pandai selfie ye qhalif... hiksss ^_^

    BalasPadam
  5. Standby anak gadis diluar sana..selfie abang qhaliff bakal menerjah anda..hehe..amboi dia ye..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009