Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 17 Oktober 2014

Bila Qhaliff pandai dah main telefon pintar ibunya !

 

Dan ini whatsapp pertama dia , ke rumah jiran aku melalui handphone baru mak dia!!

Cer teka gambar apa dia bagi ??? Ahaaa…. Selfiee koooo !!

Tu diaaaa… Hahahaha.. Dia malu malu skit.. Tak pakai baju.. Hehehe…

6 komen :

Mila Hilas berkata... [Reply to comment]

haha.mcm ank sy juga suke sgt tekan2 butang share aduhai.

Sam Ahnad berkata... [Reply to comment]

Hahaha.. bertabahlah, mungkin akan banyak lg menyusul nanti!

mama darwisy berkata... [Reply to comment]

anak saya bila main hp lagi lah.. penuh memori hp.. siap record suara dlm group whatsapp.. huhu..

Liyana berkata... [Reply to comment]

ahaha ini klaka. anak sy pun selalu selfie ke hp kengkawan :D

Anil Wanina berkata... [Reply to comment]

dh pandai selfie ye qhalif... hiksss ^_^

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Standby anak gadis diluar sana..selfie abang qhaliff bakal menerjah anda..hehe..amboi dia ye..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI