Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 3 Oktober 2014

Bila wife sakit kepala !



Kelmari.. Jam 12 tengah malam , wife mengadu sakit kepala .. Aku suruh dia tidur dulu sementara aku jaga budak budak. Tapi Zahra masih tetap tak nak tidur. Menangis mencari mak dia .. Aku tak tau masa tu , kalau pasang youtube ABC , dia akan senyap. Boring la tu asyik tidur kan ?
Aku bawak Zahra dan serahkan pada dia untuk susukan Zahra. Dia kata masih sakit kepala Teringat kata kata Mat Gebu di siang hari sebelum tu..

“ Kalau Ben sakit kepala , sapu je losyen yang Mawardi bagi tu.. “

Terlupa pulak aku pada losye Intense Energie BC100 Body Cream yang dia kirimkan pada aku hari tu.. Terus aku cari dalam almari dan jumpa. Kemudian aku sapukan sedikit kat belakang tengkuk aku dan juga wife..

Alhamdulillah , tak lama kemudian terasa hilang sakit kepala wife   dan lenguh di leher aku tu.. Wife  susukan Zahra dengan tenang dan dua dua lena ! Esoknya , takde komplen pon sakit kepala kat aku.. Kalau tak , mmg MC la dia sebab sakit kepala..



Nak tau pasal losyen ni ? Leh tanya dia sendiri di Facebook dia sendiri.. id MAWARDI YUNUS .

0 komen :

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI