Cara mudah buat duit di internet !

by - Jumaat, Oktober 03, 2014

 

Perhatikan tarikhnya ! 7/10/2012 ! Puan Yasalma atau nama sebenarnya Siti Salmah Noordin dah mula promosikan perniagaannya dengan caranya tanpa rasa segan silu !

image

Dan 2 tahun kemudian , Puan Yasalma kembali dengan penuh keyakinan dan memintak aku review produknya di dalam blog aku ! Sebelum ni dia tawarkan kelas percuma dan kali ni dia nak bayar ! Nampak tak kelainannya ?

Perniagannya iaitu sekolah menjahit secara online iaitu ‘ Yasalma Online Sewing School ( YSS ) ‘ dikenali ramai dan salah seorang rakan #kelabbloggerbenashaari sendiri pernah belajar menjahit di bengkelnya !

Apa yang aku nak sampaikan pada korang ialah , internet ni lombong rezeki halal dan juga haram . Kita tolak yang haram , cari yang halal dan diberkati Allah ! Banyak dan bersepah !!

Contohi Puan Yasalma ! Dia tak mengenal erti payah .. Berusaha untuk menaikkan perniagaannya dan akhirnya berjaya mencapai impiannya .

Sedikit latar belakang mengenainya ..

image

Semoga ianya menjadi pembakar semangat kita untuk bergelar usahawan satu hari nanti !

You May Also Like

8 comments

  1. Tahniah rezeki ... Moga rezeki beliau terus bertambah ..Rezeki Aben jugak ..Moga terus di murahkan rezeki ..InsyaAllah

    BalasPadam
  2. Macam tu laa .... Moga rezeki akak lebih bertambah dengan ilmu2 yang diberi kepada pelajar2 akak..

    BalasPadam
  3. Ilmu untuk semua.. semoga kak salma terus sukses..

    BalasPadam
  4. smoga trus dipermudahkan usaha mencari rezki halal ^^

    BalasPadam
  5. Terima kasih sifooo.... dan semoga pn salma terus berjaya!

    BalasPadam
  6. Ini cikgu saya..hehhe..sbelum g kelas x tau apa..bila balik dh boleh lukis pola jubah sendiri..alhamdulillah..

    BalasPadam
  7. Ini cikgu saya..hehhe..sbelum g kelas x tau apa..bila balik dh boleh lukis pola jubah sendiri..alhamdulillah..

    BalasPadam
  8. Wow....tahniah utk pn yasalma...namanya yasalma itupun dh unik... nanti saya nak tunjuk pula la...kasut-kasut yg saya buat pulak...sja nak mncuba jugak...klu ada masa jengoklah saya di www.myloteng.com
    Saya dlm bidang investment...dulu suka2 duk rumah trade di bskl... sekarang dah tak mcm tu lg...sy trade lagi besar di ppp hong kong...tp guna duit org... lom mampu guna duit sendiri..insha allah satu hari nnti sy nk trade guna duit sendiri..sbb nya trade ppp di hong kong plg kurang pun mesti ada usd5j... so sbb itu sy guna duit org..sy hnya mkn komisen je...tp sy ada hobi buat kasut... lom berani lagi upload dlm blog kisah kasut....insha allah satu hari nnti ye...

    BalasPadam