#kelabbloggerbenashaari , bukan sekadar blogger !

by - Sabtu, Oktober 04, 2014

 

Yup.. kami bersatu bawah satu nama , sudah lama yer.. Bukan semalam baru bikin ini group ! Bukan sekadar blogger ! Dah macam adik beradik .. Faham faham je la camana adik beradik.. kan kan ?

Lokasi , seperti biasa.. kami ke restoran Lava Grill di Sri Serdang , milik Razman Mamu. Suka makan sini ! Terkenal dengan burger bakarnya ! Yummy … makin lama makin sedap !

Untuk pengetahuan , #kelabbloggerbenashaari ni ada ramai blogger ! Satu Malaysia ada .. Dipecahkan kepada beberapa zon negeri termasuk di Sabah dan Sarawak. Dan yang area KL/ Putrajaya ni aktif berjumpa.. sebab ramai dan mudah nak disatukan.

Dalam #kelabbloggerbenashari ,  ada macam macam orang haaa .. Mereka bukan sekadar blogger.. Ada penguatkuasa Kpndkk , Tentera Laut , Pegawai SPRM , Pegawai Kerajaan , Guru , Jurutera , pelajar IPTA dan macam macam lagi ! Di letakkan dibawah satu logo , kami sering bertukar pendapat dan pengalaman kehidupan … Menarik kan ?

Jangan lupa , kami bukan sekadar blogger ! Jemput singgah baca , kisah dan pengalaman kami di www.kelabbloggerbenashaari.com.

You May Also Like

7 comments