Kem cuti sekolah untuk si kecil !

by - Rabu, Oktober 08, 2014

 

Hurm.. Qhaliff baru 2 tahun lebih. Tahun depan masuk 3 tahun.. Aku perlu ada perancangan untuk dia . Aku tak nak dia membesar macam aku ! Satu kerugian gitu.. Hurmmm..

Bijak , cepat tangkap apa pon yang diajar pada dia .. Mesra dan cepat benar nak bergaul dengan rakan sebaya. Tapi disebabkan usianya yang masih mentah , aku kena bataskan dia lagi. InshaAllah , nanti aku akan masukkan dia ke kelas pembelajaran setengah hari jer.. Kasi belajar dan berkawan.. Sian dia dok rumah takde kawan..

Bagi yang ada anak anak yang dah membesar, pastinya jangan biarkan anak kita tu kebosanan di rumah ! Bila bosan , mereka akan buat perkara perkara di luar jangkaan ! Mereka tu , aset kita .. amanah dari Allah ! Jika dibiarkan , satu kerugian !

Apa kata , cuti sekolah nanti .. hantar anak anak kita ke kem motivasi ? Kem agama .. atau kem pendidikan ! Tu lebih baik dari duduk dalam rumah dan layan tab mahupun video !

Antar kem yang boleh aku cadangkan ialah KEM SUFI CILIK BESTARI. Cuba la tengok sendiri. Mana tau sesuai dengan anak korang kan ? Cepat daftar sebelum penuh ..

You May Also Like

3 comments

  1. memang ada planning bila anak dah besar nanti... hu hu hu... tapi now tak lah kann?

    BalasPadam
  2. Moga terlahir generasi anak2 yg bertamadun.. yang bisa membanggakan ibubapa, agama , bangsa dan negara. Amin..

    BalasPadam
  3. Bagus juga kalau hantar anak ke kem2 ini... masaalah nya anak tak nak pergi... huhuhu

    BalasPadam