Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 19 Oktober 2014

Mudahnya Zahra !!

 

Ingat lagi aku sewaktu Qhaliff baya Zahra.. Adehhh.. tiap kali keluar gi shopping , confirm akan berpeluh atas bawah ! Ketiak dan tapak kaki maksud aku !

Kenapa ??? Sebab Qhaliff sejam dua mesti nak kena susukan dia ! Maka kena cari tempat tempat yang menyediakan tempat menyusu.. hurmm.. Tak pe la.. anak kan ? Jangan berkira.. Kan kan ? Murah rezeki si Qhaliff ni ..

Zahra ? Huhuh.. Bawak la gi mana pon .. Dia ok jer ! Rileks jer.. Hahahaha.. Takde nak meraung punya laaa.. Tenang je tengok sana sini.. Bila boring , dia tidur jer dalam stroller tu.. huhuh..

Sekarang ni , kalau nak gi mana mana tempat yang memakan masa , aku akan bawak Zahra.. Kalau nak gi tempat kejap kejap.. maka , sesuai Qhaliff ..

Kenapa tak Qhaliff ? Sebab dia asyik nak berlari kooo !! Sekejap je nak duduk atas stroller tu.. pastu , nak turun dan berlari ! Ser…. berpeluh lagi gueee ! Kalau tempat tak ramai orang , ok laa.. Ni kalau ramai ? Adehh.. bahayaaaa…

4 komen :

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata... [Reply to comment]

gendong je..kan ade bby carrier utk 3thun ke ats..

Sungrin Shim berkata... [Reply to comment]

Abg ben pakai la carrier. Bleh buat tandem. Qhalif gendong blakang, zahra gendong depan

Mrs Velentine berkata... [Reply to comment]

bestnya jadi zahra,,hihi

~ Ain Dania ~ berkata... [Reply to comment]

Zahra...!!!! pipi awak tu...nmpak berat sgt tu...larat ehh bawak pipi kulu kilir..hihihihi...Comel..!

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI