Normalkah ?? Perlukah aku mengamuk !

 

Semalam , aku tengok gambar ni kat Facebook.. Tersengih.. Pergh , kalau kena kat aku.. tak tau laaaa camana aku punya muka !! Huhuhuh.. Nasib baik Qhaliff tak gitu ..

Dan tadi ..

Hasil kreativiti Qhaliff !

10 ulasan:

  1. Hihi kreatif betul Qhaliff..blhla dah nie join k.akma jd budak seni..t besar blh jd artists.^o^

    BalasPadam
  2. hehe dia tiru dlm fb kot tu..ekeke

    BalasPadam
  3. menguji kesabaran......tak perlu mengamuk kot...tp tu lah...hihi

    BalasPadam
  4. Sebab Qhaliff anak genius daddy....

    BalasPadam
  5. hehe.
    mgamuk ket2 xper kot.
    x salah untuk tujuan mndidik.
    mcm ssah je nk basuh tu.

    BalasPadam
  6. hahahaha... tunggu la turn zahra nanti.. dia main bedak pulak.. hihihii... abis satu botol bedak kena lumur kat muka ngan sofa.. kikikii

    BalasPadam
  7. Klu ngamuk pun kena cuci sendiri gak...tp kalau xtegur, nt takut buat balik...tegur je la bg dia faham...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.