Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 30 Oktober 2014

Normalkah ?? Perlukah aku mengamuk !

 

Semalam , aku tengok gambar ni kat Facebook.. Tersengih.. Pergh , kalau kena kat aku.. tak tau laaaa camana aku punya muka !! Huhuhuh.. Nasib baik Qhaliff tak gitu ..

Dan tadi ..

Hasil kreativiti Qhaliff !

10 komen :

siti nurakma berkata... [Reply to comment]

Hihi kreatif betul Qhaliff..blhla dah nie join k.akma jd budak seni..t besar blh jd artists.^o^

Mila Hilas berkata... [Reply to comment]

hehe dia tiru dlm fb kot tu..ekeke

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata... [Reply to comment]

Tak leh garang sangat ;)

nini berkata... [Reply to comment]

menguji kesabaran......tak perlu mengamuk kot...tp tu lah...hihi

SalinaJohari berkata... [Reply to comment]

Sebab Qhaliff anak genius daddy....

Shark Kay berkata... [Reply to comment]

hehe.
mgamuk ket2 xper kot.
x salah untuk tujuan mndidik.
mcm ssah je nk basuh tu.

Mieza Jhaa K berkata... [Reply to comment]

Ohhh tidaakkkkk.. pengsan

Anil Wanina berkata... [Reply to comment]

hahahaha... tunggu la turn zahra nanti.. dia main bedak pulak.. hihihii... abis satu botol bedak kena lumur kat muka ngan sofa.. kikikii

Sue Aziela berkata... [Reply to comment]

Klu ngamuk pun kena cuci sendiri gak...tp kalau xtegur, nt takut buat balik...tegur je la bg dia faham...

nurul_diya m. nor al-haj berkata... [Reply to comment]

yeay...Qhaliff hebat !

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI