Qhaliff, akhirnya berjaya dibotakkan ?

 

Lepas amik kereta yang dihantar ke Tan Chong pagi tadi , aku bawak Qhaliff terus ke kedai gunting rambut ! Aku tak tahan tengokk rambut dia dah.. Dah macam anak blogger picisan lak ! Eh , mmg aku blogger picisan je.. Hehehehe ..

Mula mula tu , Qhaliff seronok.. Tapi bila aku duduk atas kerusi gunting rambut tu , dia dah cuak ! Aku kata kat tukang gunting tu …

“ Kasi gondol ! “ ..

Dan Qhaliff mula teriak !! Huwaaaa.. huwaa…. dan Huwaaa ! Abis segala air keluar ikut celah celah lubang yang ada ! Huhuh… Kesian ? Aku perlu cekalkan hati… Tak kira dah.. Kesian kat dia gak ! Dengan cuaca panas kejap kejap hujan ni , aku perlu amik keputusan drastik !

Dan akhirnya aku tersenyum..

“ Berapa ? Ohhh.. Terima kasih.. “.

Dia kata , RM5 jer ! Biasanya untuk gaya gitu , kena RM25 hingga RM30 ! Jimat dah ni.. pasni mai gunting sini je laaa.. huhu .. Kena belajar berjimat cermat dah skang ni ..

Lega dah mata aku.. Apakah Qhaliff dah botak ?

Rasa rasa ?

9 ulasan:

  1. hehe.
    macam tak je.
    trim sikit je kot

    BalasPadam
  2. masih tertanya2 ni...dapat tengok teaser je ni...hee

    BalasPadam
  3. ni mesti potong depan je!!!!

    kan?
    kan?
    kan?

    hahaha~

    BalasPadam
  4. Qhaliff botak, tak sabar nak lihat kehensomannya!

    BalasPadam
  5. no. 1 je kot..mcm sy sll bt kt ank hehe

    BalasPadam
  6. mesti lagi henson kan.. hehehe xsabar tgok gmbr penuh.. anak buah sy selalu rambut pendek atau botak klu panjang jer masti dia deman.. mgkin panas kot... huhuhuhu

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.