Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 29 Oktober 2014

Qhaliff, akhirnya berjaya dibotakkan ?

 

Lepas amik kereta yang dihantar ke Tan Chong pagi tadi , aku bawak Qhaliff terus ke kedai gunting rambut ! Aku tak tahan tengokk rambut dia dah.. Dah macam anak blogger picisan lak ! Eh , mmg aku blogger picisan je.. Hehehehe ..

Mula mula tu , Qhaliff seronok.. Tapi bila aku duduk atas kerusi gunting rambut tu , dia dah cuak ! Aku kata kat tukang gunting tu …

“ Kasi gondol ! “ ..

Dan Qhaliff mula teriak !! Huwaaaa.. huwaa…. dan Huwaaa ! Abis segala air keluar ikut celah celah lubang yang ada ! Huhuh… Kesian ? Aku perlu cekalkan hati… Tak kira dah.. Kesian kat dia gak ! Dengan cuaca panas kejap kejap hujan ni , aku perlu amik keputusan drastik !

Dan akhirnya aku tersenyum..

“ Berapa ? Ohhh.. Terima kasih.. “.

Dia kata , RM5 jer ! Biasanya untuk gaya gitu , kena RM25 hingga RM30 ! Jimat dah ni.. pasni mai gunting sini je laaa.. huhu .. Kena belajar berjimat cermat dah skang ni ..

Lega dah mata aku.. Apakah Qhaliff dah botak ?

Rasa rasa ?

9 komen :

farhana mohamad berkata... [Reply to comment]

hehe.
macam tak je.
trim sikit je kot

Lisa Nurulain berkata... [Reply to comment]

Nak tengokjj

Ezad Skytech berkata... [Reply to comment]

masih tertanya2 ni...dapat tengok teaser je ni...hee

NurHafiza Fadzil berkata... [Reply to comment]

ni mesti potong depan je!!!!

kan?
kan?
kan?

hahaha~

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

Qhaliff botak, tak sabar nak lihat kehensomannya!

zarulfarhana berkata... [Reply to comment]

xbotak nie...

Anmas Healthcare berkata... [Reply to comment]

comel :D

:: anmashealthcare.blogspot.com ::

Mila Hilas berkata... [Reply to comment]

no. 1 je kot..mcm sy sll bt kt ank hehe

Ahlam Miera Amirul Shafie berkata... [Reply to comment]

mesti lagi henson kan.. hehehe xsabar tgok gmbr penuh.. anak buah sy selalu rambut pendek atau botak klu panjang jer masti dia deman.. mgkin panas kot... huhuhuhu

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI