Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 7 Oktober 2014

Qhaliff semakin terancam ?

 

Sekarang ni.. kalau dia menangis , dia bukan sekadar menangis ! Dia bagi pakej sekali.. teriak , menjerit dan hingus sekali ! Pastu , mesti demam !! Haihh.. Nasib baik lom sampai tahap demam .. hurmm..

Dia terancam dengan Zahra ? Aku rasa la kot .. Hurmm..

 

Aku tak salahkan dia pon.. Dia dulu manja je ngan aku.. Rasanya sekarang pon sama jer .. Cuma mungkin dia terasa part menyusu badan je kot.. Hahahah.. Berebut ngan adiknya.. Adik dia lak , bertolak ansur jer.. Kecuali bila dah ‘lapar’ betul , dia teriak gak laaa..

Aku yang stress dengar diorang nangis.. Hahahaha ….

2 komen :

mama amir berkata... [Reply to comment]

alahai abang qhaliff....sabar la yer...nasib baik adik zahra penyabar...apa2pon lebatnya rambut adik zahra ek...

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK berkata... [Reply to comment]

Anak-anak saya pun sama..
Si adik yang selalunya beralah di si abang.
Si abang tu perangainya..Nauzubillah.. Mengalahkan si baby.
Sabar yo lah.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI