Si cilik yang makin cilik !

 

Huhuh.. Bangun awal ! Pastu .. pastu.. dia mula tak tau nak buat apa ! Nak ke dapur , masih belum mampu ! Nak pasang tv , takde cerita best nak layan. Nak cari teman berbual , semua pakat bizi ! Dah tu nak buat apa ???

Apa lagi.. dia guling , guling , guling.. tetiba sampai sebelah abang dia yang dok asyik tidur ! Apakah tujuannya ??? Huhuhu.. Tak padan tak reti cakap lagi tapiiiii dah nampak nakal dia …

Dan jari jemari dia mula mengapai rambut abang dia yang panjang tu.. Er , semalam panjang laa.. Sekarang ni ? Eh , biarlah rahsia.. kata botak dah kan ? Hahahaha .. Jangan marah aaa..

Budak cilik yang berkaca mata tu.. eh , silap.. sebelah dia.. hehehe.. Berusaha sakat abang dia untuk sama sama bangun awal dan mengacau daddy lak ! Huhuhu… Adehh..

Kesannya ? Daddy awal pagi dah mengurut dada !! Menahan geram kat si kecik ni .. huhuu .. Nanti dah pandai cakap .. tak tau laaa camana aku hadapi dua dua ni .. Aku nampak gaya , aku tua sebelum usia ni.. huhu ..

Alhamdulillah.. aku tetap seronok walaupun geram kat dua dua ni .. Nak jeeee gigit pipi masing masing !

7 ulasan:

  1. Wah...awal bangun...ajak abang bangun tu main yer...

    BalasPadam
  2. Dah lama xjumpa zahra :(

    bila tgk zahra, macam tgk qhaliff masa dia bby dudu, sama.hihi paling ketara tang pipi tuuu :p

    BalasPadam
  3. geram tengok pipi labuh dak Zahra tu.. ;)
    rasa nak geget..

    BalasPadam
  4. geram tengok pipi labuh dak Zahra tu.. ;)
    rasa nak geget..

    BalasPadam
  5. Comelnya anak BA. Anak saya pun macam tu kalau bgn awal akan kacau kakaknya yang masih lena.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.