Syarat untuk mandi !

 

Payahhh nak ajak dia mandi .. tak kira pagi , petang atau malam ! Dulu mudah jer .. Ajak je mandi , dia takde pilihan .. Sebab dia baby kan.. so kena ikut jer la ! Hehehehe..

Sekarang ni ? Perghh.. kena main kejar kejar dulu baru leh mandikan dia .. Nak mandi pon kena ada syarat.. Nak ada baldi !! Haihh.. Nak tak nak kena ikut sama mandi .. Licin ! Bahaya wooo dibiarkan ..

Baldi kecik , nak pulak dia.. Aku bagi baldi besar.. meraung raung tak nak.. Hurmm.. Mandikan adik dia je senang ! Hahahah .. Letak dalam besen jer .. Takda pilihan lagi kan ? Tunggu la besar skit.. kan kan ?

12 ulasan:

  1. Haha...Qalif nak mandi dlm bath tub kot----

    BalasPadam
  2. muka dia mencebek tu aduhai geramnye tgk qhaliff ni.comey sgt!

    BalasPadam
  3. comei sangat mulut cebik gitu..uhuhuu

    BalasPadam
  4. Espresi muka tu yang mahal..hehehe..qhaliff ni..nak kena geletek ni,,

    BalasPadam
  5. Alahai kesiannya Qhaliff nampak macam merajuk jew tu...

    BalasPadam
  6. Sama macam anak saya, suka sangat masuk dalam baldi...kalau mandi tak nak basahkan rambut lak tu...macam2 karenah.

    BalasPadam
  7. Hahahah, feeling dia duk dalam baldi kecik tu..

    http://welovesusuibu.blogspot.com/2014/10/resepi-homemade-play-dough-paling-mudah.html?m=1

    BalasPadam
  8. ekpresi muka qhaliff yang tak boleh menahan tu...hehe

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.