Akhirnya , Qhaliff dan Zahra kena buat passport !

 

Huhu.. Tak sangka ! Serius tak sangka ! Rezeki sekeluarga.. Dulu , daddy je kena buat passport .. Sekarang , semua kena buat.. Persoalannya ??? Nak ke mana ??? Jeng jeng jengggggg….

Nak citer ke tak nak eh ? Ke tunggu je masanya tiba.. Tak lama dah pon.. Minggu depan jer.. Jap , lagi dua minggu ! Hehehehhe.. Tak sabar bawak diorang gi sana .. Huhuh..

Yang pasti , sewaktu aku terima pelawaan tu .. aku tak sangka sungguh laa.. Aku ingat tawaran tu untuk aku sorang jer.. Sekali dia bagitau aku boleh bawak famili sekali !!! Aku rasa nak pengsan jap.. hahaha.. Aku bagitau wife , dia lagi la nak pengsan ! Hehehe..

Rezeki anak anak kan ? Sapa sangka , dengan blogging ni .. aku mampu capai impian aku satu demi satu ! Ada banyak lagi impian tapi setakat hari ni , syukur pada Allah .. segalanya tercapai !

Dulu orang gelakkan ‘kerjaya’ aku ni.. Kata mereka , aku membuang masa .. Sekarang , aku buktikan mereka .. ketawa mereka itu pendorong aku untuk aku buktikan , yang aku bukan membuang masa sebaliknya sedang  mengapai cita cita aku !

13 ulasan:

  1. Alhamdulillah... nak kemana tu??

    BalasPadam
  2. Bestnya...alhamdulillah rezeki, rezeki jangan ditolak...

    BalasPadam
  3. tak sabar nak tau destinasi tu hehe

    BalasPadam
  4. baca entry ni pun dah rasa teruja. apa2pun tahniah abang ben...hebat apa jadi blogger zaman sekarang ni

    BalasPadam
  5. Wah..nak kemana tu.. Alhamdulillah, rezki anak2 lah tu.

    BalasPadam
  6. kita pulak yg rasa terlebih seronok.. hehe

    BalasPadam
  7. teruskan usaha :-) comey lah budak berdua tu...nak gigit blh? hehe

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009