Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 5 November 2014

Akhirnya , Qhaliff dan Zahra kena buat passport !

 

Huhu.. Tak sangka ! Serius tak sangka ! Rezeki sekeluarga.. Dulu , daddy je kena buat passport .. Sekarang , semua kena buat.. Persoalannya ??? Nak ke mana ??? Jeng jeng jengggggg….

Nak citer ke tak nak eh ? Ke tunggu je masanya tiba.. Tak lama dah pon.. Minggu depan jer.. Jap , lagi dua minggu ! Hehehehhe.. Tak sabar bawak diorang gi sana .. Huhuh..

Yang pasti , sewaktu aku terima pelawaan tu .. aku tak sangka sungguh laa.. Aku ingat tawaran tu untuk aku sorang jer.. Sekali dia bagitau aku boleh bawak famili sekali !!! Aku rasa nak pengsan jap.. hahaha.. Aku bagitau wife , dia lagi la nak pengsan ! Hehehe..

Rezeki anak anak kan ? Sapa sangka , dengan blogging ni .. aku mampu capai impian aku satu demi satu ! Ada banyak lagi impian tapi setakat hari ni , syukur pada Allah .. segalanya tercapai !

Dulu orang gelakkan ‘kerjaya’ aku ni.. Kata mereka , aku membuang masa .. Sekarang , aku buktikan mereka .. ketawa mereka itu pendorong aku untuk aku buktikan , yang aku bukan membuang masa sebaliknya sedang  mengapai cita cita aku !

13 komen :

Miz Eija berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah... nak kemana tu??

Famili Ceria berkata... [Reply to comment]

wow..bestnya abg ben..

Joanna Yunus berkata... [Reply to comment]

Tahniah lagi sekali

nasa mulia berkata... [Reply to comment]

Bestnya...alhamdulillah rezeki, rezeki jangan ditolak...

Lulu Caldina berkata... [Reply to comment]

tak sabar nak tau destinasi tu hehe

Suriya Majid berkata... [Reply to comment]

baca entry ni pun dah rasa teruja. apa2pun tahniah abang ben...hebat apa jadi blogger zaman sekarang ni

Fuza Musa berkata... [Reply to comment]

Wah..nak kemana tu.. Alhamdulillah, rezki anak2 lah tu.

Rozita berkata... [Reply to comment]

kita pulak yg rasa terlebih seronok.. hehe

Cat Women berkata... [Reply to comment]

selamat bercuti :)

Mila Hilas berkata... [Reply to comment]

teruskan usaha :-) comey lah budak berdua tu...nak gigit blh? hehe

Ina Harun berkata... [Reply to comment]

Pegi korea ke?😊😊😊

Nina Mirza berkata... [Reply to comment]

Wahh .... tak sabar nak tahu!

Fatihah Fazlin berkata... [Reply to comment]

Wahhh.. rezeki rezeki...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI