Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 8 November 2014

Akhirnya , Zahra dapat juga makan !!

 

Lewat seminggu ! Bernafsu sungguh dapat makan puree epal yang wife buat khas untuk dia ! Dan aku , merasmikannya .. hehehehe.. Tak susah pun nak kasi dia makan.. dia nganga jer !

image

Stok susu dia yang rosak tu , dah leh digantikan dengan makanan.. Hurm.. Pasni tidur nyenyak lagi la kan .. makin nyenyak selepas makan gituuu ! InshaAllah ..

Tugas aku lak setiap pagi nak kena panaskan makanan pastu kasi makan.. dua dua sekali ! Huhuu…

Sudu Explora dari Tommie Tippie boleh didapati di Mothercare. Baca di Tommee Tippee untuk Zahra dan Qhaliff

7 komen :

Nazlee Ismail PCL berkata... [Reply to comment]

menang tangan tak Ben bagi 2 mulut budak makan dlm masa sama.., kena sabar banyak, hati lelaki sebenarnya lebih lembut bab menangani masa makan anak2 ni..dari ibunya.

ReeneeRaaid berkata... [Reply to comment]

lepas ni boleh makan puri pear, carrot. huhu. kalau malas sgt, lenyek je pisang

zarulfarhana berkata... [Reply to comment]

kenyang la zahra nnt..

Siti Zawiyah Rahmat berkata... [Reply to comment]

Mesti sedap puree epal tu kan Zahra...

Cik.Seri berkata... [Reply to comment]

En.ben, zahra dah bpe bln?

Mila Hilas berkata... [Reply to comment]

hehe sdpnye zahra mkn

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata... [Reply to comment]

pasni bertambah bz la..hehehe

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI