Akhirnya , Zahra dapat juga makan !!

 

Lewat seminggu ! Bernafsu sungguh dapat makan puree epal yang wife buat khas untuk dia ! Dan aku , merasmikannya .. hehehehe.. Tak susah pun nak kasi dia makan.. dia nganga jer !

image

Stok susu dia yang rosak tu , dah leh digantikan dengan makanan.. Hurm.. Pasni tidur nyenyak lagi la kan .. makin nyenyak selepas makan gituuu ! InshaAllah ..

Tugas aku lak setiap pagi nak kena panaskan makanan pastu kasi makan.. dua dua sekali ! Huhuu…

Sudu Explora dari Tommie Tippie boleh didapati di Mothercare. Baca di Tommee Tippee untuk Zahra dan Qhaliff

7 ulasan:

  1. menang tangan tak Ben bagi 2 mulut budak makan dlm masa sama.., kena sabar banyak, hati lelaki sebenarnya lebih lembut bab menangani masa makan anak2 ni..dari ibunya.

    BalasPadam
  2. lepas ni boleh makan puri pear, carrot. huhu. kalau malas sgt, lenyek je pisang

    BalasPadam
  3. Mesti sedap puree epal tu kan Zahra...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.