Anda tiada alasan lagi !!

 

Hehehehe… Jom tonton aku yang sesekali keluar kat tv ni.. Er , jarang sekali ! Hahahaha …

image

Tiada lagi alasan gini ..

“ Alamak Ben , keje laaa… Tak sempat nak tengok.. Takde tv ! “

Tu dulu punya alasan.. Zaman Nokia 3310 ! Ni zaman Sony Xperia Z3 dah !! Sila download di Play Store aplikasi 1Malaysia Tv yer !! Haaa… Anda tiada lagi alasan selain dari handphone baru kena curi pagi tadi !! Atau ..

“ Saya mmg tak suka awak , Ben .. Jadi saya malas nak tonton !! “. Ok aku terima alasan tu tapi pelik satu jer … Asal baca blog ni kalau dah tak suka ? Hahahahah.. So alasan tu tak leh diterima gak !!

Sila download sekarang !

4 ulasan:

  1. Alamak, masih x dpt nak tonton sbb masa tuh dah sibuk masa kerja nak prepare utk melayan pelanggan.

    BalasPadam
  2. sebelah ofis sy je ni.. mai nanti hallo2 la.. leh minum2..hehe

    BalasPadam
  3. Waaa.. TV faveret Papaglamz satu family...
    Monolog papaglamz: bila la nak mengglamkn diri mcam si Ben ni.. Hahah..
    LOL mimpi di siang hari -,-

    BalasPadam
  4. thanks abang ben, bgtau pasal app ni.
    td saya sempat dgr semasa memandu. ;-)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI