Aura Puteri Gold

 

-iklan berbayar-

IMG_20141123_104922-1

Salam 1 Malaysia

  • Saya berani cakap setiap rumah perlu dan mesti ada sebotol Amazing Alena Serum..nak tahu kenapa? sebabnya adalah seperti yg tersenarai dibawah:Digunakan untuk kulit wajah agar kelihatan lebih remaja
  • Boleh disapukan pada lecur kulit yg minor..contohnya para surirumah yg tengah masak..opsss jari terkena api,kuali panas,senduk panas...haaa cepat2 sapu serum..jgn sapu ubat Gigi lagi ye..serum ni akan menyejukkan kulit...in shaa allah rasa pedih2 lecur hilang
  • Kalau anak2 ada ruam atau gatal2 pun boleh gunakan serum..in shaa Allah ruam akan hilang.Ada pelanggan yg mempunyai anak mengidap eczema juga mengunakan serum ini...alhamdulilah,eczema si anak cepat sembuh

Kita berusaha..yg selebihnya kita mohon kesembuhan Dari Allah SWT.Yg penting lagi , serum ini mendapat kelulusan dari KKM..so guna lah tanpa keraguan

Berapa harga serum 35grm ini?..tak mahal pun..RM60 termasuk poslaju sahaja...

 

Ben Ashaari : Aku pakai serum ni .. memang tampak muka aku yang sebelum ni kusam , kembali cerah . Yelah , dengan tak cukup tidurnya.. Nak tak nak kena carik produk yang sesuai dan serum ni sesuai untuk muka aku la.. Tak salah mencuba.. kan ?

Tiada ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.