Bakal jadi kawan baik ?

 
Zahra dah pandai tarik rambut abang dia. Qhaliff tenang jer.Tak membalas pon. Ajak bermain Zahra tu tapi Qhaliff ni jenis cepat kusyuk bila buat sesuatu.. Tu pasal takde respon pada perbuatan Zahra ni..
Rasanya Qhaliff boleh masuk dgn Zahra tapi risau Zahra ni jer..hurmm..

10 ulasan:

  1. comelnya laa....rindu zaman kanak2 dlu mcm ni la dgn adik beradik...

    BalasPadam
  2. agak-agak nanti siapa akan buli siapa..haha...tapi biasanya jika kuat sakat menyakat masa kecik2 tu akan create bonding, nanti bila besar akan rapat..

    BalasPadam
  3. hihi comel budak 2 org ni..

    BalasPadam
  4. Zahra akan masuk dgn bakal adik nanti...dun wory...hehhee

    BalasPadam
  5. InsyaAllah..moga qhaliff dan zahra akrab sentiasa..amin..

    BalasPadam
  6. tu la bila tengok zahra pegang abgnya,abgnya dok diam je..hehe

    BalasPadam
  7. sama la mcm anak ida..si abg kalau ade org amik adik die..hbs melalak menangis..mudah-mudahan..walaupun kdg2 dok mngduh ngk ngn adik die

    BalasPadam
  8. apa dah jadi dengan rambut si kecik tu..hihi

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.