Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 3 November 2014

Bakal jadi kawan baik ?

 
Zahra dah pandai tarik rambut abang dia. Qhaliff tenang jer.Tak membalas pon. Ajak bermain Zahra tu tapi Qhaliff ni jenis cepat kusyuk bila buat sesuatu.. Tu pasal takde respon pada perbuatan Zahra ni..
Rasanya Qhaliff boleh masuk dgn Zahra tapi risau Zahra ni jer..hurmm..

10 komen :

zarulfarhana berkata... [Reply to comment]

cian Zahra..tak dilayan dia..

Noriza MiracleVitamins berkata... [Reply to comment]

Adik memang garang ckit la kan?

Lyeen De Syifa berkata... [Reply to comment]

comelnya laa....rindu zaman kanak2 dlu mcm ni la dgn adik beradik...

Masliza Mohamed berkata... [Reply to comment]

agak-agak nanti siapa akan buli siapa..haha...tapi biasanya jika kuat sakat menyakat masa kecik2 tu akan create bonding, nanti bila besar akan rapat..

nini berkata... [Reply to comment]

hihi comel budak 2 org ni..

SalinaJohari berkata... [Reply to comment]

Zahra akan masuk dgn bakal adik nanti...dun wory...hehhee

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

InsyaAllah..moga qhaliff dan zahra akrab sentiasa..amin..

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

tu la bila tengok zahra pegang abgnya,abgnya dok diam je..hehe

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata... [Reply to comment]

sama la mcm anak ida..si abg kalau ade org amik adik die..hbs melalak menangis..mudah-mudahan..walaupun kdg2 dok mngduh ngk ngn adik die

Nurizan Ahmad berkata... [Reply to comment]

apa dah jadi dengan rambut si kecik tu..hihi

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI