Bakal jadi kawan baik ?

 
Zahra dah pandai tarik rambut abang dia. Qhaliff tenang jer.Tak membalas pon. Ajak bermain Zahra tu tapi Qhaliff ni jenis cepat kusyuk bila buat sesuatu.. Tu pasal takde respon pada perbuatan Zahra ni..
Rasanya Qhaliff boleh masuk dgn Zahra tapi risau Zahra ni jer..hurmm..

10 ulasan:

  1. comelnya laa....rindu zaman kanak2 dlu mcm ni la dgn adik beradik...

    BalasPadam
  2. agak-agak nanti siapa akan buli siapa..haha...tapi biasanya jika kuat sakat menyakat masa kecik2 tu akan create bonding, nanti bila besar akan rapat..

    BalasPadam
  3. hihi comel budak 2 org ni..

    BalasPadam
  4. Zahra akan masuk dgn bakal adik nanti...dun wory...hehhee

    BalasPadam
  5. InsyaAllah..moga qhaliff dan zahra akrab sentiasa..amin..

    BalasPadam
  6. tu la bila tengok zahra pegang abgnya,abgnya dok diam je..hehe

    BalasPadam
  7. sama la mcm anak ida..si abg kalau ade org amik adik die..hbs melalak menangis..mudah-mudahan..walaupun kdg2 dok mngduh ngk ngn adik die

    BalasPadam
  8. apa dah jadi dengan rambut si kecik tu..hihi

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI