Ben Ashaari di Maskulin Disember 2014

 

Alhamdulillah .. Terima kasih KarangKraf dan Maskulin atas peluang yang diberikan .. Satu lagi kenangan yang cukup bermakna untuk aku..

Tapi .. kenapa aku tak rasa gembira eh ???

Kadang kadang , kejayaan kita belum tentu akan disambut dengan senyuman oleh rakan rakan kita .. Hurmm .. Tak pe la .. Anggap saja ianya cabaran untuk terus berjaya dan berjaya lagi !

Pedulikan mereka .. Fikir positif..

“ Mereka menyokong dalam diam .. “.

Kan ?

9 ulasan:

  1. InsyaAllah Ben. Moga terus berjaya!

    BalasPadam
  2. God's will indeed...May you gain more success...

    BalasPadam
  3. setiap orang brjaya dlm plbagai cara..btol la kata Bro Ben, menyokong dlm diam..kwn2 sbnrnye bangga dgn kjyaan kwn2 tp malu nak luahkan..

    BalasPadam
  4. ingatkan cover depan tu abg ben... ihihihi... nasib baik bukan, dah hampir jadi artis je rupanya... =D

    BalasPadam
  5. Memang terbakar pun :) apa pun memang terbaik la bro

    BalasPadam
  6. Tahniah.. bukan mudah nak masuk majalah tu.. in shaa Allah bila makin dikenali, kejayaan makin menghampiri..

    BalasPadam
  7. Fuh. Abang Sado ... nih leh buat poster kat bilik ni Ben.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.