Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 20 November 2014

Ben Ashaari di Maskulin Disember 2014

 

Alhamdulillah .. Terima kasih KarangKraf dan Maskulin atas peluang yang diberikan .. Satu lagi kenangan yang cukup bermakna untuk aku..

Tapi .. kenapa aku tak rasa gembira eh ???

Kadang kadang , kejayaan kita belum tentu akan disambut dengan senyuman oleh rakan rakan kita .. Hurmm .. Tak pe la .. Anggap saja ianya cabaran untuk terus berjaya dan berjaya lagi !

Pedulikan mereka .. Fikir positif..

“ Mereka menyokong dalam diam .. “.

Kan ?

9 komen :

Huszaini Haron berkata... [Reply to comment]

InsyaAllah Ben. Moga terus berjaya!

May berkata... [Reply to comment]

God's will indeed...May you gain more success...

aKSARAfENDI berkata... [Reply to comment]

setiap orang brjaya dlm plbagai cara..btol la kata Bro Ben, menyokong dlm diam..kwn2 sbnrnye bangga dgn kjyaan kwn2 tp malu nak luahkan..

Allene berkata... [Reply to comment]

ingatkan cover depan tu abg ben... ihihihi... nasib baik bukan, dah hampir jadi artis je rupanya... =D

Abg Long berkata... [Reply to comment]

Memang terbakar pun :) apa pun memang terbaik la bro

ameris berkata... [Reply to comment]

tahniah en ben...

Illya Farhana berkata... [Reply to comment]

Tahniah...

izzeyda berkata... [Reply to comment]

Tahniah.. bukan mudah nak masuk majalah tu.. in shaa Allah bila makin dikenali, kejayaan makin menghampiri..

HASRUL HASSAN berkata... [Reply to comment]

Fuh. Abang Sado ... nih leh buat poster kat bilik ni Ben.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI