Bila Pahang juara Piala Malaysia 2014 !

 

“ Yang , nak makan maggie kawin tak ? Abang masak ini malam ! Happy ni !! “ .

 

“ Aik.. Happy awat ? Macam la dia orang Pahang ! Ada ke maggie ? Yang ada Saji Mee jer … “.

 

“ Tak kisah laa.. Janji Mat Yo sepak tak masuk ! Heeehehe… Ok , siap sajimee kawin ! Tungguuuu .. “

Serius sedap ! Tak caya , beli dua jenis ni dah kawinkan ! Hasilnya pasti memuaskan perut dan anak tekak !

Tahniah Pahang dan JDT .. Harap tahun depan , lebih mereka dengan kebangkitan pasukan pasukan yang jatuh pada tahun ni.. hehehe …

4 ulasan:

  1. kawinkan tu kasi banyak bang ben...nakjugak..hahaa

    BalasPadam
  2. Nak-nak pulak, tok laki yang masak..memang la sedap. Serius Ben, orang laki kalau masak memang sedap

    BalasPadam
  3. Perut.. jangan mengada ye kata lapar..
    Tekak.. harap bersabar ye..
    Otak.. aku nak tdo ni.. dah pukul berapa dah ni..
    Jari tangan.. japlah.. aku nak komen kat blog abg Ben jap..
    ekekeke..

    Apa-apapun tahniah buat Pahang dan JDT cuba lagi tahun depan.. ;)

    BalasPadam
  4. tahniah pahang. hopefully next year terengganu dan kelantan kembali bangkit..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009