Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 2 November 2014

Bila Pahang juara Piala Malaysia 2014 !

 

“ Yang , nak makan maggie kawin tak ? Abang masak ini malam ! Happy ni !! “ .

 

“ Aik.. Happy awat ? Macam la dia orang Pahang ! Ada ke maggie ? Yang ada Saji Mee jer … “.

 

“ Tak kisah laa.. Janji Mat Yo sepak tak masuk ! Heeehehe… Ok , siap sajimee kawin ! Tungguuuu .. “

Serius sedap ! Tak caya , beli dua jenis ni dah kawinkan ! Hasilnya pasti memuaskan perut dan anak tekak !

Tahniah Pahang dan JDT .. Harap tahun depan , lebih mereka dengan kebangkitan pasukan pasukan yang jatuh pada tahun ni.. hehehe …

4 komen :

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

kawinkan tu kasi banyak bang ben...nakjugak..hahaa

acik watie berkata... [Reply to comment]

Nak-nak pulak, tok laki yang masak..memang la sedap. Serius Ben, orang laki kalau masak memang sedap

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

Perut.. jangan mengada ye kata lapar..
Tekak.. harap bersabar ye..
Otak.. aku nak tdo ni.. dah pukul berapa dah ni..
Jari tangan.. japlah.. aku nak komen kat blog abg Ben jap..
ekekeke..

Apa-apapun tahniah buat Pahang dan JDT cuba lagi tahun depan.. ;)

Eyriqazz GTO berkata... [Reply to comment]

tahniah pahang. hopefully next year terengganu dan kelantan kembali bangkit..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI