Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 3 November 2014

Bila si isteri tak sempat memasak !

 

Hurm… Kesian tengok wife , tiap kali balik rumah .. dia nak memasak itu ini . Nak makan luar selalu , tokey balak pon leh letak jawatan sebagai tokey balak , kan ? Hahahaha ..

Tadi , aku jumpa kawan aku. Dia baru buat bisnes sampingan. Dia yang dari dulu idamkan nak berniaga , dah ada pon produknya antersendiri ! Apakah ???  Hehehe.. Katanya produknya tu sesuai untuk mereka yang tak sempat memasak terutamanya bagi  mereka yang berkerjaya ! Ini bukan makanan segera yer.. hehehe ..

 

Ada 4 jenis pes yang bakal keluar pada 15hb nanti ! Antaranya pes Mee Bandung Muar , Pes Kari Kepala Ikan , Asam Pedas dan satu lagi , Masak Merah ! Haaaa !! Sedap sedap belakaaaa !!

Harganya ? Mana nak beli ??? Murah murahhhh .. Mana nak beli ? Sila buat tempahan sebelum kehabisan stok !! Heee… Kat mana eh ? Kat page Facebook Tok Mommy's Kitchen.

Apa apa pun , aku nak kasi kat wife dulu.. Kasi test power .. Nanti aku review ehhhh ..

3 komen :

zarulfarhana berkata... [Reply to comment]

mee bandung muar...sedap tue

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

senang ni..masukkan dn campak bahan-bahan..hehe

AMIIZAA berkata... [Reply to comment]

good idea....tak payah nak blend rencah, dah tinggal tuang jerk atas periuk:):)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI