Boikot CELCOM !!

 

Jom tukar Telco ! Makin ramai menyampah dengan Celcom gara gara pemotongan tanpa amaran !! Tau tau dah kena potong kredit kita !! Sungguh ##@%&%&$^*^$*$N  !!!

Bukan aku saja mangsa Celcom kebelakangan ini ! Ramai lagiiii ! Apa dah jadi ni ? Tiba tiba semua Telco mengambil kesempatan terhadap pengguna telefon pintar ? Mentang mentang laaaa telefon pintar dah semakin menjadi pilihan dan internet adalah keperluan utama di zaman ini ! Jangan la amik kesempatan ! Kang sumpah bankrupt kang  !

 

Kot ya nak kaut untung , jangan sampai menidakkan hak pengguna .. Ingat , kita ada Tuhan.. Agak agak la nak kaya pon kan ?

Pelik.. sebelum ni ok jer ! Kenapa sejak dua menjak ni , mengganas ? Aku rasa bukan Celcom jer.. Ada dua tiga telco utama pon sama perangai !

Aku nak tukar ke .. hurm… Macam sama je DNA diorang ni ..

8 ulasan:

  1. tukar je . senang2 nak tolak kedit

    BalasPadam
  2. Saya puas hati dgn servis celcom... ngeee...

    BalasPadam
  3. jom ONEXOX!
    Satu-satunya prepaid tanpa caj tersembunyi!
    Jom layari - www.1xoxprepaid.com/juta1xox
    www.jutaonexox.tumblr.com
    ECA 0176073815 / 01118686979

    BalasPadam
  4. Yea yea...saya juga menjadi mangsa CELCOM... awal2 ok, lama2 mula dia buat perangai...

    BalasPadam
  5. terkena jugak.. kadang2 tak perasan.. bila dah terperasan terus call customer service CELCOM.. rupanyer bukan sikit tapi lebih RM10 dah ditolak.. gara2 telemarketer.. padahal tak pernah langgan apa2.. telefon pon guna nokia hitam putih.. agak2la.. adeih..

    BalasPadam
  6. Langkah penyelesaian... sy dh xlanggan internet ngan celcom buat masa ni... tgh stress gak ngan celcom!

    BalasPadam
  7. hati2 bila subscribe internet... baca dulu term n cond. dia... ada yg dropkan speed, ada yang potong kredit,apapun... pilihan ditangan masing2... pilih secara bijak...

    BalasPadam
  8. Hehe... Pkai celcom lagi setakat ni.. Cuma internet je dh tukar plan... Tak tahu la msa2 akn dtg..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI