Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 28 November 2014

Cerita Anak Dara & JSP

 

-iklan berbayar -

 

Siapa cakap anak dara tak ada masalah dalaman ?

Ada okay..
Contohnya..

[ X ] Masalah keputihan
[ X ] Senggugut
[ X ] Tekanan darah
[ X ] Kanser
[ X ] hormon
[ X ] Kebas2 ( Masalah saraf )
[ X ] Jangkitan kuman dalam rahim

Cerita saya..
Ingat lagi masa tu baru kali pertama haid.
Memang blur.
Tak tau apa2.
Yang pasti.
Sakit sangat2.
Sakitnya sampai terpaksa berguling-guling, berpeluh-peluh tahan sakit.
Tu baru kali pertama haid.
memang ngeri rasa bila fikir nak hadap lagi bulan2 seterusnya.

Ngadu dekat mak.
Mak kata, tak pa.
Biasa la.
Nanti lama2 hilang la.
Ayat yang paling tak lupa bila mak kata, nanti dah kahwin hilang la hehehe.

Hari kedua ok sikit.
Tapi sakit sengal2 tu memang ada walaupun sikit.

Masuk bulan seterusnya pun masih senggugut yang teruk.
Mak ai, sakitnya hanya Allah saja yang tau.
sampai saya dah masuk keja pun masih senggugut.

Dah kahwin pun senggugut lagi
Risau juga saya.
Takut tak boleh dapat zuriat.
Yela, tak pernah jumpa doc untuk masalah senggugut.
Maunya tak risau.

Terfikir kot2 ada masalah dalaman yang kita tak tau.
Yang boleh cuba JSP ni.
Selalu tengok kawan saya ni promot JSP.
Tapi masih belum terbuka hati nak cuba.

Bila dah cuba JSP ni.
Terus terfikir,
Kalaulah ambil JSP dulu..
dah tentu masalah senggugut ni selesai.
Tak payah nak hadap sakit senggugut yang menggila tu.

psss siapa yang pernah senggugut tu, tau la macam mana rasa dia.
Tambah2 yang sampai masuk hospital tu.
Lagi faham.hehe

Jamu Seri Pengantin RM70 SEM, RM75 SS

LIKE PAGE :https://m.facebook.com/JamuSeriPengantinOfficial

PM KAMI: JamuSeriPengantinOfficial

image

0 komen :

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI