Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 21 November 2014

Habbatus Sauda di pagi hari !

 

Aku dulu tak berapa paham kelebihan Habbatus Sauda ni.. Hinggalah kelmarin , wife buat roti ..dia campurkan sedikit Habbatus Sauda ni.. Pastu rasa cam.. best jerrrr.. hehehe.. Pastu mula la keluar angin !

Semalam , aku try makan secara terus .. Hurmmm.. Dan paling aku suka ialah , bau mulut ! Haaaa.. bau mulut enggak ada dong ! Terus bau Habbatus Sauda .. Wangi gituuuu ! Tak perlu dah aku nak kunyah chewing gum … hehehe

Dan tadi , aku amik secubit lagi.. hehehehe .. Pahit ? Perghhhhhh….. Memang pahit… Hahahaha … Tapi berbaloi ! Perut banyak angin.. tu nampak boroi  !

( Alasan sebab perut boroi skang ! )

3 komen :

Cik Ash berkata... [Reply to comment]

Bro Ben... nak dapat produk ini kat mana ea... jenama apa ni... boleh bagitaw tak...

Illya Farhana berkata... [Reply to comment]

Memg byk kelebihan die.dari dulu leya n family amalkan.

Isya PurpleZ berkata... [Reply to comment]

dlu masa kecik2 mmg suke mintak dgn mak bile nmpak mak makan benda nii.. pahit tapi sedap! sekarang xtau la kenapa mak dah stop mkan habbatus sauda... so kite pun xmkan jugak lahh.. ahahahaa...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI