Habbatus Sauda di pagi hari !

 

Aku dulu tak berapa paham kelebihan Habbatus Sauda ni.. Hinggalah kelmarin , wife buat roti ..dia campurkan sedikit Habbatus Sauda ni.. Pastu rasa cam.. best jerrrr.. hehehe.. Pastu mula la keluar angin !

Semalam , aku try makan secara terus .. Hurmmm.. Dan paling aku suka ialah , bau mulut ! Haaaa.. bau mulut enggak ada dong ! Terus bau Habbatus Sauda .. Wangi gituuuu ! Tak perlu dah aku nak kunyah chewing gum … hehehe

Dan tadi , aku amik secubit lagi.. hehehehe .. Pahit ? Perghhhhhh….. Memang pahit… Hahahaha … Tapi berbaloi ! Perut banyak angin.. tu nampak boroi  !

( Alasan sebab perut boroi skang ! )

3 ulasan:

  1. Bro Ben... nak dapat produk ini kat mana ea... jenama apa ni... boleh bagitaw tak...

    BalasPadam
  2. Memg byk kelebihan die.dari dulu leya n family amalkan.

    BalasPadam
  3. dlu masa kecik2 mmg suke mintak dgn mak bile nmpak mak makan benda nii.. pahit tapi sedap! sekarang xtau la kenapa mak dah stop mkan habbatus sauda... so kite pun xmkan jugak lahh.. ahahahaa...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009