Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 15 November 2014

Isteri adalah hadiah dari Allah ..

 

Penat camana pun.. stress camana pun , dia tetap buat kerja dia kan ? Walaupun ada yang bukan dalam tanggungjawabnya , si isteri tetap buat tanpa banyak cerita.. Yang banyak cerita tu , kenalah belajar ikhlas !

Dan suami , sila jangan amik kesempatan ! Si isteri buat kerja , awak gi lepak kedai mamak dengan kawan kawan ! Kononnya dah tanggungjawab isteri di rumah.. Tanggungjawab suami melepak di kedai mamak kah ? Apasal tak nikah je ngan mamak tu ? Senang kan ?

Hurm… sebelum bernikah .. beria bercinta.. Pelbagai janji setia diberi.. Kenapa dah dah jadi hak milik , tak nak pulak jaga ? Dulu tak bagi tangan isteri kasar .. sekarang kalau boleh biar je jadi cam jalan tar ! Tak kisah !!

Sama sama bina rumahtangga.. sama sama hiasi dan jaga.. kan ?

10 komen :

At-Tarmizi berkata... [Reply to comment]

hahaha..mesti terharu isteri abang Ben baca post ni =)

http://seronoknyermelukis.blogspot.com

noratini jaminon berkata... [Reply to comment]

sayang suami punye pasal abag ben,hehe, jalan tar pun jalan tar lah

Miela Asmila berkata... [Reply to comment]

Tanggujawab isteri moden sangat besar. Selain membantu suami mencari rezeki isteri juga melakukan kerja rumah...terimakasih en ben kerana kesiankan kami...

Eraz Fadli berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah.. Isteri sebenarnya anugerah dari Allah..

Eny Abdullah berkata... [Reply to comment]

huhuhu pedas pedas ... kaum lelaki sila terasa hehehehhe

Kucing Hitam berkata... [Reply to comment]

kan kenala belajar hargai isteri

Papaglamz berkata... [Reply to comment]

Setuju 200%.. Haha
Genreti gugurlz suka entri ni. Huhuju

yoorin melacolea berkata... [Reply to comment]

heheheh..encik2 somi diluar sana.. nah setepekkk.. buehehehe..

Etuza Etuza berkata... [Reply to comment]

asalam Ben, sangat setuju dengan entry ini terbaik...semoga dapat memberi kesan yb baik kepada kaum adam

kehidupan sihat berkata... [Reply to comment]

hehe..betul sangat ..semoga semua para suami lebih beringat tentang ini..

:)dan para isteri akan sedia membantu

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI