Isteri adalah hadiah dari Allah ..

 

Penat camana pun.. stress camana pun , dia tetap buat kerja dia kan ? Walaupun ada yang bukan dalam tanggungjawabnya , si isteri tetap buat tanpa banyak cerita.. Yang banyak cerita tu , kenalah belajar ikhlas !

Dan suami , sila jangan amik kesempatan ! Si isteri buat kerja , awak gi lepak kedai mamak dengan kawan kawan ! Kononnya dah tanggungjawab isteri di rumah.. Tanggungjawab suami melepak di kedai mamak kah ? Apasal tak nikah je ngan mamak tu ? Senang kan ?

Hurm… sebelum bernikah .. beria bercinta.. Pelbagai janji setia diberi.. Kenapa dah dah jadi hak milik , tak nak pulak jaga ? Dulu tak bagi tangan isteri kasar .. sekarang kalau boleh biar je jadi cam jalan tar ! Tak kisah !!

Sama sama bina rumahtangga.. sama sama hiasi dan jaga.. kan ?

10 ulasan:

  1. hahaha..mesti terharu isteri abang Ben baca post ni =)

    http://seronoknyermelukis.blogspot.com

    BalasPadam
  2. sayang suami punye pasal abag ben,hehe, jalan tar pun jalan tar lah

    BalasPadam
  3. Tanggujawab isteri moden sangat besar. Selain membantu suami mencari rezeki isteri juga melakukan kerja rumah...terimakasih en ben kerana kesiankan kami...

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah.. Isteri sebenarnya anugerah dari Allah..

    BalasPadam
  5. huhuhu pedas pedas ... kaum lelaki sila terasa hehehehhe

    BalasPadam
  6. kan kenala belajar hargai isteri

    BalasPadam
  7. Setuju 200%.. Haha
    Genreti gugurlz suka entri ni. Huhuju

    BalasPadam
  8. heheheh..encik2 somi diluar sana.. nah setepekkk.. buehehehe..

    BalasPadam
  9. asalam Ben, sangat setuju dengan entry ini terbaik...semoga dapat memberi kesan yb baik kepada kaum adam

    BalasPadam
  10. hehe..betul sangat ..semoga semua para suami lebih beringat tentang ini..

    :)dan para isteri akan sedia membantu

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.