Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 22 November 2014

Kenapa aku boroi kembali ?

 

Dulu , masa Qhaliff baru lahir .. aku memboroikan diri ! Ini kerana aku tak sempat nak bersenam ! Baru nak pegang besi , wife panggil dah ! Baru nak angkat diri , wife seru dah ! Nak tak nak , aku biarkan jer laaaa badan aku berlemak hinggalah usia Qhaliff lebih 6 bulan .. Pastu baru boleh gi gym..

Uhuk.. Dan bila dah sado , wife pulak tak tahan tengok !! Dah mengandung pulakkkk … Ni yang malas cantikkan diri .. Confirm wife tak tahan tengok.. Acaner tu ?

Dan lahirlah Zahra Nur Iman .. 6 bulan berlalu , aku kembali melemakkan perut ! Nampaknya aku perlu kembali membakar segala lemak yang ada ..

 

Tapi .. risau laaa.. Kang Zahra dapat adik awal lak .. Nak tak nak , aku kena tunggu setahun kot ? Baru kembali ke gym ?

Ok tak alasan aku ?

7 komen :

Papaglamz berkata... [Reply to comment]

Xpe.. Rezeki.. Hehehe

Hannah Sytieh berkata... [Reply to comment]

hahaha... lawak la ayat yg wife tak thn tgok. haha.. bgus jage badan

wawalofa berkata... [Reply to comment]

Alasan paling mengaderrrrr abad ini......uhuk

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata... [Reply to comment]

hehehe,,biasa la tu.kan boroi tu seksi..hahahhah

Nieyna Zainal berkata... [Reply to comment]

hahahaha tergelak sensorg dah ni hahahaha .. sweetttttt <3

Cik Iman berkata... [Reply to comment]

bini mana tahan wehhh

Nadiah Jaafar berkata... [Reply to comment]

Sokong!!

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI