Kenapa aku boroi kembali ?

 

Dulu , masa Qhaliff baru lahir .. aku memboroikan diri ! Ini kerana aku tak sempat nak bersenam ! Baru nak pegang besi , wife panggil dah ! Baru nak angkat diri , wife seru dah ! Nak tak nak , aku biarkan jer laaaa badan aku berlemak hinggalah usia Qhaliff lebih 6 bulan .. Pastu baru boleh gi gym..

Uhuk.. Dan bila dah sado , wife pulak tak tahan tengok !! Dah mengandung pulakkkk … Ni yang malas cantikkan diri .. Confirm wife tak tahan tengok.. Acaner tu ?

Dan lahirlah Zahra Nur Iman .. 6 bulan berlalu , aku kembali melemakkan perut ! Nampaknya aku perlu kembali membakar segala lemak yang ada ..

 

Tapi .. risau laaa.. Kang Zahra dapat adik awal lak .. Nak tak nak , aku kena tunggu setahun kot ? Baru kembali ke gym ?

Ok tak alasan aku ?

7 ulasan:

  1. hahaha... lawak la ayat yg wife tak thn tgok. haha.. bgus jage badan

    BalasPadam
  2. Alasan paling mengaderrrrr abad ini......uhuk

    BalasPadam
  3. hehehe,,biasa la tu.kan boroi tu seksi..hahahhah

    BalasPadam
  4. hahahaha tergelak sensorg dah ni hahahaha .. sweetttttt <3

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009