Menangis aku sekejap ..

 

Makin agak payah Qhaliff sekarang ni  ! Apakah kerana pergaulan dengan rakan sebaya ? Tetiba pandai dah ‘TAK NAK ‘ .. Ajak mandi pon susah.. Menangis meronta .. Hurmm..

Dan tadi , dia menangis tak nak pakai baju.. Aku rasa dia mengantuk sangat tapi bila dia berperangai gitu , aku jadi sedih sekejap ..

Aku pasangkan dia youtube.. Tunjuk dia sewaktu dia kecik dulu .. Secara tidak aku sedari , airmata turut mengalir.. Cepat benar masa berlalu ..

Jauh berbeza dulu dan sekarang ..

7 ulasan:

  1. Itulah salah satu perubahan yang kita kena redha bila anak2 dah menginjak usia menjadi kanak2.. kita sebagai ibu bapa perlu menerima perubahan yang berlaku.. apapun kita kena pantau perubahan yang ada agar mereka tidak terpengaruh dengan sikap yang kurang baik..

    BalasPadam
  2. Huhu...paktua mat pun rasa sedey :-(

    BalasPadam
  3. Takpe En Ben ..Kita kena usaha yang terbaik utk ajar anak2 kita bab2 arahan..Bila dia dah makin membesar biasa la tu anak2 ..Tapi takpe banyak2 bersabar ..

    BalasPadam
  4. Saya pun sama..Ainul skng 5 bulan nk masuk 6..lbh kurang zahra la. Bila tgk pic dia masa dlm pntang mnitis air mata...kecik ja dia masa lahir..2.4 jer..

    BalasPadam
  5. there will be a lot more to come...be prepare for the worst!!hehehe...cabaran jadi ibu bapa!!!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009