Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 21 November 2014

Menangis aku sekejap ..

 

Makin agak payah Qhaliff sekarang ni  ! Apakah kerana pergaulan dengan rakan sebaya ? Tetiba pandai dah ‘TAK NAK ‘ .. Ajak mandi pon susah.. Menangis meronta .. Hurmm..

Dan tadi , dia menangis tak nak pakai baju.. Aku rasa dia mengantuk sangat tapi bila dia berperangai gitu , aku jadi sedih sekejap ..

Aku pasangkan dia youtube.. Tunjuk dia sewaktu dia kecik dulu .. Secara tidak aku sedari , airmata turut mengalir.. Cepat benar masa berlalu ..

Jauh berbeza dulu dan sekarang ..

7 komen :

izzeyda berkata... [Reply to comment]

Itulah salah satu perubahan yang kita kena redha bila anak2 dah menginjak usia menjadi kanak2.. kita sebagai ibu bapa perlu menerima perubahan yang berlaku.. apapun kita kena pantau perubahan yang ada agar mereka tidak terpengaruh dengan sikap yang kurang baik..

Yan Ty berkata... [Reply to comment]

Alahai , sedih pula rasa...

Mat Gebu berkata... [Reply to comment]

Huhu...paktua mat pun rasa sedey :-(

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Takpe En Ben ..Kita kena usaha yang terbaik utk ajar anak2 kita bab2 arahan..Bila dia dah makin membesar biasa la tu anak2 ..Tapi takpe banyak2 bersabar ..

At-Tarmizi berkata... [Reply to comment]

='(

seronoknyermelukis

NaZiRaH @ Ezyra berkata... [Reply to comment]

Saya pun sama..Ainul skng 5 bulan nk masuk 6..lbh kurang zahra la. Bila tgk pic dia masa dlm pntang mnitis air mata...kecik ja dia masa lahir..2.4 jer..

saya tak tipu!!nina the mummy berkata... [Reply to comment]

there will be a lot more to come...be prepare for the worst!!hehehe...cabaran jadi ibu bapa!!!

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI