Patutkah aku membenci WAZE ?

 

Sebelum ni ‘Waze’ dah selamatkan aku dari sesat tapi semalan , dia bikin onar sama aku ! Aku nak cari Westin Hotel , tapi dia bawak aku ke tempat yang sedang diubah suai ! Dah la dengan jammed satu hal.. Kena pulak time orang balik kerja ! Aiyooooo !!

Apakah keyword aku salah ? Enggak mungkin sama sekali ! Aku dah bagi macam macam .. dan destinasinya , sama jer ! Padahal kat mana tau Westin Hotel ?

Sebelah JWW Marriot Hotel jer !! Arghhhhh !! Tempat mainan aku je ponnn.. Camana aku tak ingat langsung ?

Ok.. aku dah tua !

8 ulasan:

  1. Dah buang dah waze...
    Haritu waze kiene harm....
    Habis henfon duk force close manjang...
    Dah buang waze terus henfon ok....

    BalasPadam
  2. hihi, sy xpernah suka pakai waze, xde pon software dalam handphone sy. sy biasa pakai google play je. :)

    BalasPadam
  3. Kekadang waze menyelamatkan keadaan.. kekadang sebaliknya.. sabar jelah.. sama laa keadaannya dengan GPS..

    BalasPadam
  4. kahkahkah aku bese kene stress doe ..ase nak je jumpe org yg buat WAZE 2 pastu tampo laju

    BalasPadam
  5. sy lagi r xreti guna waze..kalo guna sll sesat

    BalasPadam
  6. dah lama uninstall waze dari hp..banyak kali menyesatkan..sumpah seranah berbakul2..

    BalasPadam
  7. hari tu kat tv ada buat eksperimen guna navigator utk cari jalan termasuk waze, google, dll. drpd 4 jenis navigator, waze jatuh nmbr 3. jauh sikit dia bawak sebelum smpi destinasi. :p

    BalasPadam
  8. haha biasa lah waze tuh. sy penah dibawa sesat ke dalam hutan mana entah. padahal bila tnya orang jalan sendiri lagi senang drpd jalan waze. hehehe --kerusiburok--

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.