Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 18 November 2014

Patutkah aku membenci WAZE ?

 

Sebelum ni ‘Waze’ dah selamatkan aku dari sesat tapi semalan , dia bikin onar sama aku ! Aku nak cari Westin Hotel , tapi dia bawak aku ke tempat yang sedang diubah suai ! Dah la dengan jammed satu hal.. Kena pulak time orang balik kerja ! Aiyooooo !!

Apakah keyword aku salah ? Enggak mungkin sama sekali ! Aku dah bagi macam macam .. dan destinasinya , sama jer ! Padahal kat mana tau Westin Hotel ?

Sebelah JWW Marriot Hotel jer !! Arghhhhh !! Tempat mainan aku je ponnn.. Camana aku tak ingat langsung ?

Ok.. aku dah tua !

8 komen :

AyueJean AJ berkata... [Reply to comment]

Dah buang dah waze...
Haritu waze kiene harm....
Habis henfon duk force close manjang...
Dah buang waze terus henfon ok....

namasayadira berkata... [Reply to comment]

hihi, sy xpernah suka pakai waze, xde pon software dalam handphone sy. sy biasa pakai google play je. :)

izzeyda berkata... [Reply to comment]

Kekadang waze menyelamatkan keadaan.. kekadang sebaliknya.. sabar jelah.. sama laa keadaannya dengan GPS..

KyLe RiL berkata... [Reply to comment]

kahkahkah aku bese kene stress doe ..ase nak je jumpe org yg buat WAZE 2 pastu tampo laju

Mila Hilas berkata... [Reply to comment]

sy lagi r xreti guna waze..kalo guna sll sesat

aKSARAfENDI berkata... [Reply to comment]

dah lama uninstall waze dari hp..banyak kali menyesatkan..sumpah seranah berbakul2..

Nor Fauzah Samid berkata... [Reply to comment]

hari tu kat tv ada buat eksperimen guna navigator utk cari jalan termasuk waze, google, dll. drpd 4 jenis navigator, waze jatuh nmbr 3. jauh sikit dia bawak sebelum smpi destinasi. :p

kerusiburok berkata... [Reply to comment]

haha biasa lah waze tuh. sy penah dibawa sesat ke dalam hutan mana entah. padahal bila tnya orang jalan sendiri lagi senang drpd jalan waze. hehehe --kerusiburok--

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI