Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 9 November 2014

Qhaliff pekena daddy !

 

Beli barang dapur di Aeon , Alamanda. Dapur dah kosong .. Huhuh.. Esok sah sah Qhaliff akan selongkar peti ais untuk cari makanan dan minuman kegemaran dia ..

Ikutkan , mmg tak larat dah nak keluar rumah ari ni.. Qhaliff dan Zahra pon dah kepenatan sebab jalan jauh sepanjang minggu ni .. KL-Terengganu – Kelantan – KL ..

 

Ais krim Magnum dah.. mainan dah.. coklat dah.. biskut dah.. Macam macam dah.. Masa untuk bayar ! Sampai depan kaunter , aku keluarkan barang barang dan letakkan atas meja kaunter.. Aku nampak Qhaliff pegang Ferrero Rocher .. Pastu dia senyum kat aku.. Aku suruh letak balik.. Kemudian dia amik Tic Tac lak.. Aku suruh letak balik ! Huhh.. ni kalau amik semua ni , sah sah cecah RM300 !!

Giliran aku sampai dah.. Satu demi satu , barang dikira.. Tetiba aku nampak kat tangan Qhaliff ada Tic Tac ! Huk alohhh.. masa bila dia pegang ? Bukan ke tadi dia dah letak balik.. Aku bagi kat cashier.. suh kira sekali.. Adeh ! Kejap pastu , cashier tu tunjuk kat aku lak.. Ferrero Rocher ! Hahahahaha ! Masakkkkk .. Kira jer laaaa ..

Dan.. RM300 ++ untuk barang dapur ! Hahahahaa .. Belasah je laa.. Asal semua gembira dahhhh … kaann !

4 komen :

Papaglamz berkata... [Reply to comment]

Waaaaa... Anak Papaglamz masih kecik lagi... X tau dh beso nnt cmne.. G shopping sndiri jer la gayanga.. Huhuh

Nurul Afifah berkata... [Reply to comment]

comel nya qhaliff ni..geram betul!! standard dahla harga brg mcm ni..tambah bila nak melayan budak.. =.=

P/S : Jom sokong segmen pertama kami! >>> Segmen Blogwalking bersama AfifahAddnan dan Amiez

Mila Hilas berkata... [Reply to comment]

hahahaha..masak.mujur bapak ada duit..

Yana Nana berkata... [Reply to comment]

style korea lah Qhaliff

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI