Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 30 November 2014

Sambutan Harijadi terbaik buat aku !

 

Terharu ! Tak sangka ramai kawan kawan blogger sanggup redah kesesakkan lalu lintas untuk hadiri majlis harijadi aku hari ni yang dirancang rapi oleh blogger Yanty.

Terlebih dahulu jutaan terima kasih pada penaja , Flora Kafe AmpWalk yang menyediakan tempat menarik , selesa dan makanan yang menepati selera rakan rakan termasuk si anak kecil yang datang ..

Sakan gembira blogger blogger yang datang tadi ..

 

Manakala kek rasmi harijadi hari ni ditaja oleh kak Nina Cybercake atau dah tukar nama ke Niena Cke.  Seperti biasa , keknya mmg unik dan sedap ! Abis semua tapau bawak balik.. heheheh …

image

Terima kasih #kelabbloggerbenashaari !

Bagi korang yang tercari tempat nak sambut harijadi atau nak buat reunion atau sebagainya , bolehlah try Flora Cafe ni ! Gi je ke FB mereka dan tanya je apa nak tanya.. InshaAllah akan dijawab dengan pantas .. Harga ? Berpatutsan sangat !

19 komen :

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Selamat ulangtahun abang ben..moga sentiasa success di dunia..peroleh kebahagiaan di akhirat kelak..amin..

Bin Muhammad berkata... [Reply to comment]

Selamat menyambut ulang tahun! Terasa muda pula dapat sambutan birthday macam ni...hehe

Mardiah Diana berkata... [Reply to comment]

salam singgah sini abg Ben...Selamat Hari Lahir..semoga di panjangkan umur,semoga sentiasa di murahkan rezeki ,semoga sentiasa berbahagia bersama keluarga dan anak2 dan semoga terus berjaya dalam dunia blogging ini..sungguh meriah sambutan hari lahir abg Ben..

nasa mulia berkata... [Reply to comment]

selamat hari ulang tahun Ben, semoga terus sukses dan dan berjaya sebagai ayah, suami dan blogger. Amin...

Joanna Yunus berkata... [Reply to comment]

Selamat ulangtahun uncle sado... qayyum cakap

salmiah awang berkata... [Reply to comment]

happynya birthday dia...
Selamat ulang kelahiran...

Aku Penghibur berkata... [Reply to comment]

selamat hari lahir bro ben 😄

Aku Penghibur berkata... [Reply to comment]

selamat hari lahir bro ben 😄

izzeyda berkata... [Reply to comment]

Happy birthday sekali lagi.. bestnya celebrate birthday macam nih..

Nurulhuda Abdul Latip berkata... [Reply to comment]

Happy Birthday Bro Ben! Semoga dimurahkan rezeki dan dikurniakan kesihatan yang baik dan bahagia bersama keluarga tercinta.

wawalofa berkata... [Reply to comment]

Happy birthday....tak sangka kau sama zodiak ngan akak...hehe

Najlaa 'Aqilah berkata... [Reply to comment]

amboi kek sado haha. happy birthday!

sincerely,
Najlaa 'Aqilah

AyueJean AJ berkata... [Reply to comment]

Pic last tu...
Hahahhahahha...
Kesian birthday boy kene tolak tepi....
Kihkihkih.....
Maafkan kami penunggu gua.....
Eeehhhhhh..... =P

Fuza Musa berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah..

Eyriqazz GTO berkata... [Reply to comment]

happy birthday bro..tak sangka bro pun november...semoga berjaya dan gembira selalu hendaknya..

qaseh dalia berkata... [Reply to comment]

Haha gambar lompat2 di letaknya .. Nyummm sedap makan lengan sado td .. Lemak berkrim .. Hikhok

Yan Ty berkata... [Reply to comment]

Syukur Alhamdulillah semua bjalan lancar. Terima kasih juga.

Sally berkata... [Reply to comment]

Assalamualaikum Ben Ashaari, selamat hari lahir.

Sukma Haron berkata... [Reply to comment]

selamat hari ulang tahun Ben...same bulan ler...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI