Sambutan Harijadi terbaik buat aku !

 

Terharu ! Tak sangka ramai kawan kawan blogger sanggup redah kesesakkan lalu lintas untuk hadiri majlis harijadi aku hari ni yang dirancang rapi oleh blogger Yanty.

Terlebih dahulu jutaan terima kasih pada penaja , Flora Kafe AmpWalk yang menyediakan tempat menarik , selesa dan makanan yang menepati selera rakan rakan termasuk si anak kecil yang datang ..

Sakan gembira blogger blogger yang datang tadi ..

 

Manakala kek rasmi harijadi hari ni ditaja oleh kak Nina Cybercake atau dah tukar nama ke Niena Cke.  Seperti biasa , keknya mmg unik dan sedap ! Abis semua tapau bawak balik.. heheheh …

image

Terima kasih #kelabbloggerbenashaari !

Bagi korang yang tercari tempat nak sambut harijadi atau nak buat reunion atau sebagainya , bolehlah try Flora Cafe ni ! Gi je ke FB mereka dan tanya je apa nak tanya.. InshaAllah akan dijawab dengan pantas .. Harga ? Berpatutsan sangat !

19 ulasan:

  1. Selamat ulangtahun abang ben..moga sentiasa success di dunia..peroleh kebahagiaan di akhirat kelak..amin..

    BalasPadam
  2. Selamat menyambut ulang tahun! Terasa muda pula dapat sambutan birthday macam ni...hehe

    BalasPadam
  3. salam singgah sini abg Ben...Selamat Hari Lahir..semoga di panjangkan umur,semoga sentiasa di murahkan rezeki ,semoga sentiasa berbahagia bersama keluarga dan anak2 dan semoga terus berjaya dalam dunia blogging ini..sungguh meriah sambutan hari lahir abg Ben..

    BalasPadam
  4. selamat hari ulang tahun Ben, semoga terus sukses dan dan berjaya sebagai ayah, suami dan blogger. Amin...

    BalasPadam
  5. Selamat ulangtahun uncle sado... qayyum cakap

    BalasPadam
  6. happynya birthday dia...
    Selamat ulang kelahiran...

    BalasPadam
  7. Happy birthday sekali lagi.. bestnya celebrate birthday macam nih..

    BalasPadam
  8. Happy Birthday Bro Ben! Semoga dimurahkan rezeki dan dikurniakan kesihatan yang baik dan bahagia bersama keluarga tercinta.

    BalasPadam
  9. Happy birthday....tak sangka kau sama zodiak ngan akak...hehe

    BalasPadam
  10. amboi kek sado haha. happy birthday!

    sincerely,
    Najlaa 'Aqilah

    BalasPadam
  11. Pic last tu...
    Hahahhahahha...
    Kesian birthday boy kene tolak tepi....
    Kihkihkih.....
    Maafkan kami penunggu gua.....
    Eeehhhhhh..... =P

    BalasPadam
  12. happy birthday bro..tak sangka bro pun november...semoga berjaya dan gembira selalu hendaknya..

    BalasPadam
  13. Haha gambar lompat2 di letaknya .. Nyummm sedap makan lengan sado td .. Lemak berkrim .. Hikhok

    BalasPadam
  14. Syukur Alhamdulillah semua bjalan lancar. Terima kasih juga.

    BalasPadam
  15. Assalamualaikum Ben Ashaari, selamat hari lahir.

    BalasPadam
  16. selamat hari ulang tahun Ben...same bulan ler...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009