Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 17 November 2014

Tak percaya saya dah berusiakah ?

 

-iklan-

Pernah tak terjadi bila orang tanya usia kita ..lepas tu dia tak percaya dengan apa yg kita cakap? haaa 20thn ?? Saya ingat awak dah 30 an..sebab nampak matang...sakit tak hati? tertekan tak jiwa?

Agak2 la kan kenapa sampai mcm tu sekali pandangan orang tu pada kita? Ini ada adalah keranaa..kulit kita kusam..kering..tak bermaya...bila kondisi kulit mcm tu memang kita akan nampak tua dari usia sebenar..nak muda tak? Nak tak org cakap kita nampak mcm umur 20 an walhal kita dah masuk 30 series..

Jawapannya ?? Jom guna Set aura Puteri Gold dan Amazing Alena serum.Bukan nak puji lebih2 tapi inilah hakikatnya..apabila kulit berseri, kulit cantik dan segar.Kita akan kelihatan sedikit muda dari usia sebenar..hahahha IBU saya yg dah usia 61 tahun..org dok cakap usia nya baru 55 tahun...

IMG_29042636903506 IMG_29032560968891

Tak percaya?kalau tak percaya kena cuba baru boleh percaya...tak kenal maka tak cinta...bila dah kenal bukan cinta je ,terus rindu rinduan...

IMG_29019565243660

Nak tau dengan lebih lanjut ? Sila ke Aura Puteri Gold ..

3 komen :

Muhammad Khairuddin Lim berkata... [Reply to comment]

Ingat apa tadi...he3

yaya_flanella berkata... [Reply to comment]

weewitt. Aben pakai lagi nampak macam abg qhaliff ar pasni

Nunu Khalil berkata... [Reply to comment]

Bole dptkan dr sy agen yg sah! Whatsapp 0127067298.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI