Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 8 November 2014

Tamat dah percutian !

 

Esok , balik KL ! Hurm… Pasti akan merindui Kelantan pasni .. Hurmm.. nak balik sini entah bila .. Kena pulak skang ni musim hujan.. sejuk je rasa kat sini ! Nyenyak je tidur.. Air pun sejukkkk jer ..

Qhaliff pon seronok je kat sini.. Kuar ke kedai , amik apa saja .. Yang bayar bapak dia la nanti.. huhu .. Tak kisah laaa .. anak !

Pasni , di KL.. kita bertiga lagi la yer ! Huhu.. Ari ari gaduh 3 beranak siang hari .. hahaha .. Adehh ! Tak pe .. pasni kita gi Legoland dan Gambang Resorts lak eh ? Eh , sebelum tu .. Ahad , kita ke KidZania.. Ada launching majalah baru terbitan Karangkraf ! Hurmm..

0 komen :

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI