Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 6 November 2014

Zahra di MotherCare Malaysia !

 

Tomeey gitewww ! Hahahahaha.. Apahal kena pelat  lak eh ??? Hahaha.. Hurmm.. Mak dia tanya kenapa Zahra makin kerap up di FB skang ni ? Qhaliff ???

Qhaliff tak kasi dah amik gambar dia .. Dia kata hilang seri nanti ! Orang naik bosan tengok , katanya lagi.. Letak gambar daddy lak laaa .. bisik dia !

Aku jawab.. “ Daddy bukan tak nak letak tapi daddy tak larat nak tengok anak anak dara melting abis.. Cam ais krim Magnum cairnya ! Tak sampai hatiii .. “.

Dia senyum.. Dia tepuk bahu aku sambil berkata.. “ Daddy , sudah sudah la tu syok sendiri.. Zaman daddy dah berlalu.. Bagi kami pulak merasainya yer.. “.

Disebabkan kecabulan mulut dia tu , aku blocked dia dari muncul di FB dan blog aku untuk sementara waktu ! Dia perasan tindakan aku tu lalu memboikot aku !

Kaannnn !

2 komen :

Cik Siti berkata... [Reply to comment]

Dah mcm dok dlm kubu dah..tu smua daddy dia pnya kja...geram tgk 2 2 org ni..comel sgt

Sya Nadia berkata... [Reply to comment]

Anak dara comel.. Siapa Yg tak suka.. Ye tak? Sabar ye qhalif n daddy qhalif.. Hehe

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI