Zahra Nur Iman , 6 bulan

 

 

Lagi beberapa hari , genap 6 bulan. Dia lahir 8.5 dan sekarang dah 3.11 .. Hurmm .. Nanti nak kena gi check up lagi. Kali terakhir timbang , 7kg .. Sekarang tak tau la berapa ..

Badan kurus , tapi berat.. Tak macam abang dia dulu.. Qhaliff , setiap usianya sama beratnya. Contoh , 5 bulan , 5 kilo.. Hahahaha.. Adik lak berat lagi. Silap silap adik lagi tinggi dari abang.. Macam aku dengan abang aku la.. aku jauh tinggi dari dia.. hehee.. Tapi dia jadi pujaan gadis gadis zaman dia remaja dulu.. Hahaha.. aku ? Serupa Zainal Abidin Hassan.. gelap kooo ! Sibuk main bola tengah panas !

Hurm.. Alhamdulillah , setakat aku jaga dua dua orang anak aku ni .. mereka sihat .. sesekali je demam dan kena penyakit berjangkit.. Hurm..

9 ulasan:

  1. cute nya... semoga membesar dengan sihat ye baby :)

    BalasPadam
  2. ala comei... moga zahra sihat2 slalu

    BalasPadam
  3. oloh comelnye senyuman zahra.. biasa time baby pmpuan akan nampak tinggi dri lelaki..tp once dh masuk sekolah menengah...skjp je nanti budak lelaki tu akan jadi lebih tinggi drp perempuan...sbb sy tgk anak2 buah sy seme mcm tu :-)

    BalasPadam
  4. Senyuman dia tu.. menawan.. ;)
    pakej dengan rambut dia, cantik.. ;)

    BalasPadam
  5. MasyaAllah .. comel sungguh zahra.. rasa nak peluk2 tau zahra.. aunty doakan moga abg dan adik sentiasa sihat sejahtera dan sentiasa di bawah lindungan dan rahmat Allah S.W.T ... Amin..

    BalasPadam
  6. Comeynya zahra, kebetulan nama anak saya pun zahra juga :)

    BalasPadam
  7. comeynya dia...haishh..teringat plak anak kat umah..tak sabar nak balik..hehehe

    BalasPadam
  8. alhamdulillah..mereka membesar depan mata abg ben

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.