Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 3 November 2014

Zahra Nur Iman , 6 bulan

 

 

Lagi beberapa hari , genap 6 bulan. Dia lahir 8.5 dan sekarang dah 3.11 .. Hurmm .. Nanti nak kena gi check up lagi. Kali terakhir timbang , 7kg .. Sekarang tak tau la berapa ..

Badan kurus , tapi berat.. Tak macam abang dia dulu.. Qhaliff , setiap usianya sama beratnya. Contoh , 5 bulan , 5 kilo.. Hahahaha.. Adik lak berat lagi. Silap silap adik lagi tinggi dari abang.. Macam aku dengan abang aku la.. aku jauh tinggi dari dia.. hehee.. Tapi dia jadi pujaan gadis gadis zaman dia remaja dulu.. Hahaha.. aku ? Serupa Zainal Abidin Hassan.. gelap kooo ! Sibuk main bola tengah panas !

Hurm.. Alhamdulillah , setakat aku jaga dua dua orang anak aku ni .. mereka sihat .. sesekali je demam dan kena penyakit berjangkit.. Hurm..

9 komen :

Miz Eija berkata... [Reply to comment]

cute nya... semoga membesar dengan sihat ye baby :)

zarulfarhana berkata... [Reply to comment]

ala comei... moga zahra sihat2 slalu

Mila Hilas berkata... [Reply to comment]

oloh comelnye senyuman zahra.. biasa time baby pmpuan akan nampak tinggi dri lelaki..tp once dh masuk sekolah menengah...skjp je nanti budak lelaki tu akan jadi lebih tinggi drp perempuan...sbb sy tgk anak2 buah sy seme mcm tu :-)

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

Senyuman dia tu.. menawan.. ;)
pakej dengan rambut dia, cantik.. ;)

Diana @ Melley Mey berkata... [Reply to comment]

MasyaAllah .. comel sungguh zahra.. rasa nak peluk2 tau zahra.. aunty doakan moga abg dan adik sentiasa sihat sejahtera dan sentiasa di bawah lindungan dan rahmat Allah S.W.T ... Amin..

Noriza MiracleVitamins berkata... [Reply to comment]

Comeynya zahra, kebetulan nama anak saya pun zahra juga :)

Mummy Hana berkata... [Reply to comment]

comeynya dia...haishh..teringat plak anak kat umah..tak sabar nak balik..hehehe

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

alhamdulillah..mereka membesar depan mata abg ben

Nieyna Zainal berkata... [Reply to comment]

comelllllllll

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI