Anak kecil anda meragam ?

 

Mungkin sebab kembung perut  ? Batuk ? Selsema ? Atau anda sendiri mengalami masalah pedih ulu hati , sakit gigi , pening kepala atau sebagainya … tercarik minyak angin yang sesuai untuk anda dan anak kecil anda ?

Jangan risau ! Jeng jeng jeng .. super hero datang menyelamatkan anda ! Baca testimoni ini .. dan lagi .. dan lagi !

Amacam ? Tergoda ? Jangan risau.. gambar ni aku tak 360 kan atau edit guna photoshop ! Hehehehe.. Aku sendiri memang guna dan ulang tempah ! Ikutkan hati , nak je jadi agen bertauliah tapi tak mampu sebab banya kerja lain nak diuruskan ...

Ok ok .. mana nak beli eh ?? Aku pon tak tau ! Serius aku tak tau mana nak beli.. Hehehe.. Gurau jerrr laaa ! Kalau nak beli , Batook Ori dah ada senarai agen yang berhampiran atau mungkin berhampiran dengan korang ! Boleh COD atau pos jer ..

Senarai agen mana ? Sabar , sabar … Ok , klik SINI untuk ke senarai agen penjual minyak BATOOK ORI ..

1 ulasan:

  1. wahh testimoni bagus2, insyaAllah bole la cuba nnti :-)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.