BEN ASHAARI Muslimah Channel !

by - Rabu, Disember 03, 2014

 

Alhamdulillah.. atas sokongan rakan rakan termasuk rakan rakan blogger #kelabbloggerbenashaari dan juga rakan rakan di FB mahupun di Whatsapp , telah lebih 200 ( sehingga 1hb Dis 2014 ) orang mendownload aplikasi BEN ASHAARI MUSLIMAH CHANNEL ni ..

Wife aku sendiri dah membeli sepasang ari tu.. dan dia nak beli lagi ! Hurm.. aku ok je sebab katanya dia berpuashati ! Begitu juga isteri rakan blogger , Que Achmad yang terlebih dahulu membelinya .. dan nak beli lagi ! Adehhh…

image

image

Ben Ashaari Muslimah Channel menawarkan medium yang mudah untuk anda membeli-belah pakaian fesyen Muslimah. Terdapat pelbagai pilihan pakaian yang elegant dan cantik dari tops, dress, cardigan, hijab dan juga skirt panjang.

Aplikasi ini, memudahkan anda membeli dengan menawarkan kaedah pembayaran yang mudah, samada melalui kredit kad atau perbankan di atas talian.

Penghantaran hanya dibuat melalui POSLAJU sahaja, anda akan mendapat tracking code sebaik sahaja selepas order anda diproses. Dengan itu anda boleh mengesan perjalanan barangan anda dengan mudah terus dari aplikasi.

Order & penghantaran akan diuruskan oleh
Serenity & Fabrics Sdn Bhd
No 14, Jalan Kasuarina 6,
Bandar Botanic,
42100 Klang, Selangor

Dan tadi , sekali lagi promosi aku buat dan Alhamdulillah , ramai telah membuat pembelian ! Sebarang pertanyaan , atau berminat untuk membuat aplikasi android ini , bolehlah sila email hairudin@gmail.com .

You May Also Like

2 comments