Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 30 Disember 2014

Berat dada membacanya..

 

Bulan Disember.. Menjelang 2015. Mereka dah bersedia untuk menyambut tahun baru ..seperti sebelum sebelum ini .. Tapi , kita mampu merancang.. Allah yang menentukan segalanya..

Bermula dengan ekonomi .. kemudian banjir yang melanda beberapa buah negeri disusuli dengan kehilangan kapal terbang hilang.. Dan semalam , angin ribut di utara tanah air pulak !

Timeline dalam minggu ni dah melebihi 'panasnya’ dari berita semasa di tv ! Antara realiti dan tambahan.. antara kenyataan atau fitnah.. Antara nak percaya atau tidak ..

Bagi aku , setiap status rakan rakan , membawa seribu pengertian buat aku ! Aku sendiri , dah penuh dengan masalah peribadi.. Tambah lagi dengan.. hurmm…

Moga Allah tabahkan hati kita semua .. Entah apa menanti kita di tahun 2015 ..

1 komen :

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

Sedih..setiap tahun pasti akan berlkau bencana yang Allah dah rancangkan

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI