Bercucuran airmata melihat kesan banjir !

 

Tak terkata apa bila melihat gambar gambar ini yang aku amik dari facebook rakan rakan lain.. Uhukkk…. Apakah aku ini mampu setabah mereka ??

image

Gambar menunjukkan Tan Sri Annuar Musa melawat kawasan bencana dan di gambar ni kelihatan mangsa banjir sedang membersihkan telur ayam.. Hurmm..

Dan gambar seterusnya.. Hurmm… Nilailah sendiri ..

Hurmm.. kalau wife aku selalu pening kepala tengok rumah bersepah dek permainan Qhaliff dan dia kata rumah macam kapal karam.. Bayangkan ni camana lak perasaannya ? Hurmmm …

7 ulasan:

  1. Memang sedih dan sebak tengoknya ni aben...

    BalasPadam
  2. Betul abang ben, bila nengok gambar ni dan lain-lain saya tak tau nak gambarkan macamana, sebab saya pun selalu bising kata rumah selalu bersepah tapi bila nengok camni saya rasa saya pun tak sekuat dan setabah mereka..

    BalasPadam
  3. takde air mata nak menangis kalau jadi macam ni..

    BalasPadam
  4. dugaan yang menyakitkan...

    http://jmbelog.blogspot.com

    BalasPadam
  5. banjir luar biasa sangat tahun ni. paling teruk terjejas kuala krai rasanya...sampai rumah pun hilang dibawa arus

    http://welovesusuibu.blogspot.com/2014/12/5-cara-mudah-bantu-mangsa-banjir.html

    BalasPadam
  6. semoga mangsa banjir tabah. hanya dapat bantu dari jauh berdoa. muasibah yang harus di tempuh dengan sabar

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.