Bila abang jaga adik !

 

“ Minummm.. “ . Dia bagi arahan kat adik dia !

“ Habisshhhh .. Pandaiiii .. “ . Sambung dia lagi ! Huhuh.. Camana pon , aku kena perati gak si abang ni ! Kang dia bagi karipap atau sewaktu dengannya ! Si adik ni lak , kaki nganga je ! Adeh .. bahaya benar !

11 ulasan:

  1. hahaha qhalif..geramnya alahai...zahra plak trm je wakaa

    BalasPadam
  2. wahhh pandai dah Qhaliff jaga Zahra...bagus-bagus dah nampak sangat dah kewibawaan tu, boleh tambah lagi tu aben...

    BalasPadam
  3. SAlam Singgah

    Jika sudi follow blog saya ye..tq

    http://teratakcassia.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. SAlam Singgah

    Jika sudi follow blog saya ye..tq

    http://teratakcassia.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. hehehe bijak Qhaliff nih.. bagus abang dah pandai jaga adik..

    BalasPadam
  6. Penyayang betul Qhaliff. Tp betul gak tu kena tengok2 gak. Kang terbagi makan benda yg tak patut dimakan.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.