Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 4 Disember 2014

Bila abang jaga adik !

 

“ Minummm.. “ . Dia bagi arahan kat adik dia !

“ Habisshhhh .. Pandaiiii .. “ . Sambung dia lagi ! Huhuh.. Camana pon , aku kena perati gak si abang ni ! Kang dia bagi karipap atau sewaktu dengannya ! Si adik ni lak , kaki nganga je ! Adeh .. bahaya benar !

11 komen :

Mila Hilas berkata... [Reply to comment]

hahaha qhalif..geramnya alahai...zahra plak trm je wakaa

Yenda Ixati berkata... [Reply to comment]

cepat besar ye :)

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

wahhh pandai dah Qhaliff jaga Zahra...bagus-bagus dah nampak sangat dah kewibawaan tu, boleh tambah lagi tu aben...

Dhiera nadhirah berkata... [Reply to comment]

sayang abang dekat adik tu.

IeRA berkata... [Reply to comment]

SAlam Singgah

Jika sudi follow blog saya ye..tq

http://teratakcassia.blogspot.com/

IeRA berkata... [Reply to comment]

SAlam Singgah

Jika sudi follow blog saya ye..tq

http://teratakcassia.blogspot.com/

YattAkasah berkata... [Reply to comment]

alalal. comelnye qaliff

Raihanah Ahmad berkata... [Reply to comment]

kasihnya abang kan..

Nadia Elena berkata... [Reply to comment]

hahaha abang mithali ni..

izzeyda berkata... [Reply to comment]

hehehe bijak Qhaliff nih.. bagus abang dah pandai jaga adik..

Jia Rizaira berkata... [Reply to comment]

Penyayang betul Qhaliff. Tp betul gak tu kena tengok2 gak. Kang terbagi makan benda yg tak patut dimakan.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI