Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 22 Disember 2014

Bila dah terniat !

 

Cara aku.. Kalau dah terniat nak melakukan sesuatu , aku tak suka nak tangguhkan.. Syaitan kuat mengoda untuk menghalang aku dari melaksanakan niat tu andai aku tangguhkan ! Hurmmm …

Kadang kadan ada kawan bercerita mengenai niatnya untuk membantu atau melakukan sesuatu kebaikan tetapi .. “ Nanti dulu la.. “..

Komik Abu Nuwas yang aku baca semalam , buat aku tersenyum ..

Kan ?  Hehehehe.. Ramai terlupa part ni.. Sebab tu aku tak suka bertangguh !

5 komen :

zarulfarhana berkata... [Reply to comment]

betul2... benda baik slalu syaitan akan hasut tangguh dulu....lama2 kita trlupa

afeb pilah berkata... [Reply to comment]

insap sekejap! errr.. sekejap?

hani zaha berkata... [Reply to comment]

Oppssss...terkena...br je melaluinya setgh jam td...

Mayang ABDUL RAZAK berkata... [Reply to comment]

samalah mmg x suka bertangguh... dlm suma perkara kalau boleh selesai.. kita selesaikan segera

aswa leyla berkata... [Reply to comment]

betol jugak tu . moga lepas ni dah tak tangguh tangguh niat

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI