Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 31 Disember 2014

Bila jarinya luka ..

 

“ Saaakkitt… sakittt… “.

Aku dok membalas email di hp, tak perasan yan g dia menunjukkan jarinya entah bila luka tu ! Kejadian berlaku sewaktu aku menunggu wife di depan klinik kesihatan kerajaan.. dalam kereta yer !

Padahal dia duduk sebelah aku je pon ! Camana boleh luka ? Apa yang dia dah buat ? Iskhhh… Terus aku amik tisu basah dan bersihkan luka dia kemudian balut !

“ Pandaaiii.. “. Dia cakap kat aku sejurus aku balut jari dia tu.. Tampak suka dia dengan kelainan di jari dia tu.. Terus kawal jari dia tu agar balutan tu tak terlucut.. hahaha ..

image

Nak makan pon dia tak nak bukak balutan tu.. Hahaha.. Sayang benar.. Aku berjaya bukak bila dia terlena dalam kereta .. Bila terjaga , dia tak ingat pasal jari dia.. hingga aku tunjuk jari dia yang luka tu.. heheheh ..

1 komen :

zarulfarhana berkata... [Reply to comment]

ciannya dia.. mcm mna leh luka tu

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI