Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 15 Disember 2014

Blogging adalah rahsia awet muda !

 

Ini jadinya kalau masuk politk !

Hilang terus kekacakan ! Terus muka dah macam tua 10 tahun dari usia sebenarnya ! Jadi untuk elakkan kes begini berlaku pada korang , aku syorkan korang … blogging ! Blogging dengan ikhlas dan kesannya memang mengejutkan !

Serius ! Aku sendiri tak percaya akan kesan sampingannya ! Aku ingatkan rakan rakan otai memain ! Patutlah diorang mampu berblogging sampai ke hujung hayat .. Hurmm…

Dah makin nampak perubahan kan ? Mata .. telinga .. misai.. janggut pon sama beruban. Cuma tang rambut tu , aku hold jap.. Masuk awal tahun aku simpan panjang la .. Kacak terlalu awal pun bahaya gak.. Godaan anak dara wooooi ! Tak tahannn …

Kensel bersara !

1 komen :

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

tak sempat simpan rambut panjang.. habis ditarik2 dek Qhaliff dan Zahra..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI