Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 19 Disember 2014

Daddy cuak 5 minit !

 

Dia ajak mandi .. Naik bilik atas ! Dia suka mandi situ sebab ada air panas dan keluasan tandas. Seperti biasa , dia akan main air dulu.. Dan tiba tiba dia menjerit ..

“ Sakit , sakit… “ ..

Terus dia masuk ke tempat air pancut .. Aku pelik laa .. Terus cepat tengok badan dia ! Hurmm… Ada merah merah kat belakang badan dia .. Terus basuh badan dia dan bawak dia keluar dari situ ..

Aku risau gak sebab pada masa sama aku curahkan clorox dalam jamban.. Nak basuh jamban.. Takkan kena kat dia ? Jauh tuuuu jarak aku ngan Qhaliff !

Di bawah , aku mintak wife tengokkan badan dia .. Ada 3 tanda merah !

“ Haih.. ni gigitan nyamuk la.. “.

Aik ???? Takkan nyamuk serang dia serentak ! 4 gigitan tuuuu bila aku periksa semula . Terus aku bubuh ubat .. Dan tak lama kemudian , surut dah gigitan tu.. Lega aku… Huhhhhh..

Terus aku naik ke atas .. masuk toilet dan sembur racun nyamuk ! Amik kauuuu !!

Di bawah , Qhaliff tenang jer.. Aiyokkkk !! Aku cuak lebihh ..

3 komen :

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata... [Reply to comment]

kalau ida pun cuak..tapi think postive insyaallah xde pe2..nyamuk tu sj nk bg wt suspen je

izzeyda berkata... [Reply to comment]

hehehe.. yelah kita nih cepat cuak kalau apa2 jadi kat anak.. nasib tak de apa kan..

Maria Hasun berkata... [Reply to comment]

caring sgt abg ben. . huhu

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI