Fikir panjang nak tukar kereta baru !

 

Nak amik kereta yang lebih lasak .. Tapi bila fikir fikir .. Hurmm

KM dah lebih 70 ribu ! Kebersihan ? Kalau masuk car wash .. ok la.. Hahahaa.. Tak masuk kalu , aku pon pening tengok kereta aku ni.. Tak la kotor tapi macam macam ada dalam kereta aku ni ! Hahahaha ..

Nak cari kereta yang lasak .. mpv gak .. tapi aircond dia , kat belakang pon ada.. Yang ni , depan jer.. Orang belakang selalu kepanasan .. Hurmm.. Sian.. Hehehe..

Bila nak tukar ? Er , lagi 5 tahun la kot.. Heee.. Baru je pakai 1 tahun lebih kereta.. Bunga pon tak abis bayar .. Lalalaaaa..

Kereta impian ? Dapa Alphard pon ok la.. Ok la ??? Hahahaha .. Mahai woo !

Tiada ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.