Hilangkan ruam susu di muka si kecil !

 

Qhaliff dan Zahra , dua dua ada ruam susu .. Camana nak hilangkan ? Ada banyak cara .. Dan semalam , mintak kat doktor panel insuran Qhaliff losyen untuk hilangkan ruam susu tu.. Dan dia pon bagi la.. hehe..

Dan lepas mandi malam semalam , aku sapu ke kedua dua muka anak kesayangan aku ni .. Hasilnya ? Pagi tadi tengok.. clear ! Takde dah merah merah di pipi mereka .. Kembali gebu seperti sedia kala ! Alhamdulillah .. Comel cam daddy diorang kembali..

4 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI