Hilangkan ruam susu di muka si kecil !

 

Qhaliff dan Zahra , dua dua ada ruam susu .. Camana nak hilangkan ? Ada banyak cara .. Dan semalam , mintak kat doktor panel insuran Qhaliff losyen untuk hilangkan ruam susu tu.. Dan dia pon bagi la.. hehe..

Dan lepas mandi malam semalam , aku sapu ke kedua dua muka anak kesayangan aku ni .. Hasilnya ? Pagi tadi tengok.. clear ! Takde dah merah merah di pipi mereka .. Kembali gebu seperti sedia kala ! Alhamdulillah .. Comel cam daddy diorang kembali..

4 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.