Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 29 Disember 2014

Kesayangan Qhaliff !

 

Lampu suluh ! Dia akan pegang bila ke mana mana , dalam rumah ! Kalau gi dapur , dia akan on.. Bila aku cuba ambik , dia akan jawab..

“ No , no , nooo.. Tak bolehhh.. “.

Tidur pun tak lepas dari genggaman dia ! Nasib baik , bila jaga dia terlupa terus.. hinggalah dia ternampak semula lampu suluh ni..

image

Aku beli lampu suluh ni untuk kecemasan andai bekalan elektrik terputus. Kena standby banyak skit.. Mana laaa tau kan ? Sekarang ni, apa saja boleh terjadi .. Dah tak mustahil .. hurmm..

4 komen :

Zuraida Rahim berkata... [Reply to comment]

Special anak Ben.. lain dari yang lain

Nik Azidah berkata... [Reply to comment]

Lampu suluh pun jadi mainan ye Qhaliff...abg ben kena beli extra la klu gitu hehe..

Aiz berkata... [Reply to comment]

hahaha,, comey dia tido.. pegang lampu suluh.. =P
jemput singgah blog..
http://aizfaizi.blogspot.com/

afeb pilah berkata... [Reply to comment]

haha. budak-budak banggg.. macam-macam kelakunya yedakk? haha

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI